18 April 2012

Memang Macam Ni Eyh Script Orang Laki Untuk Putus Cinta?

Assalamua'laikum..



Tahu tak apa script yang biasa orang lelaki gunakan bila nak clash or putuskan hubungan?siapa yang pernah diputuskan cinta tu..biasa tak dengan ayat macam ni?


"Jaga diri awak baik2..jangan nakal2..assalamualaikum.."


Biasa?hehehe..saya ingatkan sorang jer yang akan type macam ni bila nak clash..rupanya ramai eyh..macam dah ada 1 skim dah untuk gunakan script yang sama..hahaha..


Sengal sangat..macam nak tunjuk baik kan suruh orang jaga diri after dia hancur lumatkan hati pempuan..ha3..aiseh meng..nak cakap semua lelaki sama nanti kena bann dengan orang laki lak..hehe ok lah certains lah..


Ramai jugak girls yang buat laki frust pun eh tapi itu i pedulik haper..i cakap pasal perempuan yang frust jer..;)


Urm ayat pempuan mintak clash pulak macamaner eyh?jaga diri elok2 gak ker?buat apa pesan gitu kat orang laki..baik pesan u pergi terjun lombong lah untung2 jumpa emas boleh jadi tauke emas, u kaya ramai pempuan nak..itupun kalo tak mati tertimbus lah..keh3..


Sori lah rasa lucu pulak bila sorang kawan ni forwardkan sms ex dia to me..lorrrr..skrip sama weyh..haha..


Saya pun pernah putuskan hubungan dengan orang..tapi saya tak ingat dah ar macamana saya cakap..hehe..mungkin 'kita tak serasi kot' huahuahua..:))

11 comments:

mummY daniSha said...

hahahaa...kalau pakwe tu jenis paham bahasa bolela ckp baik2 nak putus..kalau ckp baik2 1000x tp x paham2 jugak memang kene ckp cara x baekla haha

CaDLyNN said...

hurm...biasala tu.nak jage hati kononnye.. :)

Ujie said...

Ni org lelaki yg kena jwb..ahaa..

Aishah Jahirah said...

kih3 xde xperience mcm tu la yana.tp rasanya betul la,mcm pernah dgr je ayat cam2 kwn2 bercerita.

Pok Amai-Amai said...

Lagi bgs klu nak mtk pts dgn berterus-terang. Kan? Tp kite seme tak smpi ati. Tuh yg terkeluar ayat malaikat. Hahahahah....

Tp org lelaki, klu kite yg mtk putus...diorang mane reti. Lagi mtk putus, lagi sibuk nak mujuk...Adeh...

Myra Jay said...

Yup, setuju.. Ayat tu memang sinonim dengan laki untuk putuskan hubungan..
Konon macam redha la..

Ros said...

Assalamualaikum Prettywrite,

Amboi sopannya ayat dia tu.....he.he.he...

Niza Romli said...

Lagi satu biasa guna...'bukan jodoh kita'kan? huhu

MamaEma said...

siapa yang nakal ni

Izan Ishak said...

hehe.. k.izan pun tak tahulah yana. agaknya mmg standard kot guna ayat gitu.

Onitsuka_hana said...

cmna ek nak mtk clash.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...