17 April 2012

Ya Allah....

Assalamua'laikum..




Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah
Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku

Ya Allah bila memang Kau coba
Aku percaya Kau sayang padaku
Ya Allah lindungilah diriku
Dari yang menjahati menzhalimiku
Ya Allah Kaulah Maha Segala
Engkaulah pelindung hidup dan matiku
Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku



Depression can make your life more closer to the Creator..

14 comments:

mummY daniSha said...

be stsrong ya!ALLAH x akan membebani hambanya di luar kemampuannya...tp kan,memang kita selalu rasa x kuat utk hadapi dugaan kan?

faiz fakhirin said...

jolo na...depression gonna make us closer to creator..jurus meta mlm nih...hehe

:: Mrs.Eady :: said...

bersabar..

Aishah Jahirah said...

depression blh buat kita lupa diri atau ingat diri.plhlah ingat diri insyaallah lenyap masalah..:)

Rai Ourkizuna said...

it is always two ways..Allah ingat kita sebab tu dia uji kita..Allah sayang kita sebab tu dia uji kita.. Allah tau kita kuat dan boleh hadapinya sebab tu dia uji kita..So, syukurlah sebab Allah uji kita.. :D

Prettywrite said...

K.Mas..
insyaallah k.mas..mmg pun kadang2 kalo time down sangat rasa lemah tak mampu nak hadapi ujian2 nih sumer..huhu

Prettywrite said...

paih..
hehe..jurus sokmo doh key..

Prettywrite said...

K.Izwa..
tq :)

Prettywrite said...

K.Aisyah..
tq kak..:)

Prettywrite said...

K.Rai..
yup betul kata k.rai..tp kadang2 hilang semangat bila dok fikir2 n dok sorang2..huhu tq..

MamaEma said...

ada masalah ke?

Prettywrite said...

K.Ema..
huhu sikit2 kak..rasa berat sikit tumpahkan kat blog..huhu

Izan Ishak said...

setuju yana... makin kita diduga, makin kita kuat dan Allah sangat sayangkan kita sebenarnya...

Prettywrite said...

K.izan..
harap2 macam tu lah..hati ni kdang2 datang juga lemah dia tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...