30 July 2012

10 Ramadhan │ Manik

Assalamua'laikum..



Aiyok..dah 10 ramdhan harini haaa..baju banyak lagi tak siap ni caner?..huhuhu..macam ma kata..kaba2 dengar ore takbir rayo..hahahaha..



14 comments:

ayut said...

Ha...tu dia..nampak dah :) ad dh duit raye yer..truskan ye Yana.jgn mejahit pon baring dh la..hihihi

Rai said...

jangan pagi raya dok jahit manik lagi sudah..hehe..

Mia Liana said...

wahhh cantiknya... mia pun tengah cari orang untuk jahit manik kat baju raya ni...

eLL said...

yana, gambar first tu cantik maniknya mewah. ajar sket macamana buat. huhu

Myra Jay said...

InsyaAllah sempat punya :)


Usaha gigih :D

wahida said...

cantiknyaaaaaaaaaa.....serius cantik....kalau anak2 aku dah besar, mmg aku tempah ngan ko noks...

Prettywrite said...

Ayut..
ahah duit raya lambat lagi nak dapat yut..itula abes sakit badan ni ha dok menjahit..hehe


K.Rai..
haha mintak2nya tak la..


K.Mia..
kalo dekat boleh tolong2 kan..tu pun huduh2 jerla..hehe


K.Ell..
eh serius ke kak nak belajar ni?yana pun tak reti mana pun..hehe..nanti yana tunjuk step eyh..


K.Myra..
amen insyaAllah..:)


K.Wahida..
heee..cantik ker?tak sangat kot..jahit huduh2 bolehla kak..tak pro lagi..:)

Anum Shukri said...

cantik...pendapatan dibulan puasa ni..untuk raya..

Prettywrite said...

K.Anum Shukri..
tq kak..:) tu la cari duit lebih untuk raya..hehe

Aishah Jahirah said...

menjadi jahitan dia....btmbh lawa la baju n tudung raya yana thn ni...;)

Kak yon said...

memang lawa.mengerlip baju raya dgn manik ye..

Pink Lavender said...

canteknyerr...
brape nihh???

makneng follow sini
jemput follow makneng

IntaNBerliaN said...

jahit sendiri ek... rajin + pandainya... cantik! :-)

Izan Ishak said...

cantiknya yana... pandainya jahit manik segala... jeles k.izan tgk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...