10 April 2012

Esok 11 April 2012 Cuti Pertabalan YDPA

Assalamua'laikum..



Tak sangka esok cuti rupanya..haih dah lama waiting cuti on workdays..akhirnya..tu pun bos yang tanya..'esok cuti ke Na'? uhuh saya tak tahu pun..memang gitulah sokmo bos..dia yang bos tapi tiap kali cuti tanya saya sebab dulu dia tahu saya ada kait2 dengan orang govt..tapi sekarang no no no no! so saya tak tahu..
so ok esok cuti and u all semua pun cuti ker?


Sorry tak sempat nak berblog, komen2 n so on..


Tata :x


p/s : K.Ida..call yana eyh semalam?yana tak dengar masa k.ida call kat blik air masa tu..lepas smayang magrib baru prasan misscall..nak call back@msg credit takdok..huhu..

10 comments:

Kazman / Sue said...

yahoooo..... esok cuti2x malaysiaaa.... jenjalannn...

CaDLyNN said...

yeay! cuti...best2..

Munnafendy said...

xtau apa nk buat esok??? hihi

Onitsuka_hana said...

ee jelesnya cuti.hana da mesyuarat PIBG.huhu

Hani Syahani said...

samelah, akk pon bos yg tnye,padahal nk tnye bos segan, tgu bos tanye dulu..heheheh

Niza Romli said...

walopun cuti sehari je tapi akk tetap bergegas balik kampung malam ni jugak. hehe

diana said...

cuti masa hari bekerja lebih nikmat dari cuti sabtu ahad tu..kan??heheheh

Ann Ishak said...

yahooooo besok cuti lalalala...boleh tido lama2

Mr.Clive said...

maksudnya jugak membawa kepada boleh bangun lambat!yahooooo!heeee~

Teenager Housemaid said...

saya hari2 cuti..err..heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...