15 April 2012

Aiskrim Thailand

Assalamua'laikum..

Hi semua dah tido ker..weekend kot takkan ler tido awal?...hehe..oh
saya jugak ler kerja esok..aaa rindu ofis!kah3 hipokrit :p

Petang tadi kan tengah dok ralit tengok tv tiba2 bunyi loceng orang
jual ice cream..terus laju sauk tudung nak g tahan abang penjual
tu..mintak aiskrim kon yang besar tu 3..1 batang(batang ker?tak tahu
penjodoh..haha) besamaan seringgit..mahal nyo..dulu 'samah'
jah..haha..

Ikutkan hati ni memang tak terliur nak beli aiskrim 'jjajo' ni sebab
orang obesea jual tapi sebab termengidam pulok maka layan jerlah napsu
makan ku nih..hehe..sekali makan tak sedap ler pulak rasa macam make
'kkesing' jah..hua3..

Yang tak tahannya saya patahkan separuh kon yang bagian bawah tu sebab
geli tengok abang tu pegang 'kejak' sangat..haha..lepastu saya dok
wek2 jer masa makan..

Sampai ma kata 'semula2 bo lah beli doh cemar sangat gok..mu dok geli
ko tange dio pege kon..aiskrim tu sedighi dio wat gano tak
tahu..jighik nga kaki tak tahu'..hahaha..ma gok eyh..biarla ma hok tu
kita tak nampak..hok napok ni rasa geli la pulok..bele2 geli pun haku
telan licin gok pung..hahaha..

So the conclusion is nak makan tu makan jangan banyak songeh...hew~

4 comments:

faiz fakhirin said...

tahu mekna nih...keno aiskrim hok tupoh, pah dio kutip smula....xpn time dia duk ralik tange peluh2, titik dale aiskrim...hehehe

Prettywrite said...

Ha3..paih sengal krek2!

Niza Romli said...

kan...skrg org jual eskrim bukan org kita dah, semua org asing. Akk kalo beli...akk mkn eksrim je, kon dia akk buang. huhu

puteri rimba said...

haahaahaa..tak dan sokmo nak hambat moto eskrem..huuu..gi cari eskrem kedai jah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...