22 December 2011

Wang Kertas Baru Malaysia 2012

Assalamua'laikum..


Pagi-pagi ni mari segarkan biji mata dengan tengok duit-duit baru yang warna-warni ni..aku kan mata duitan..keh keh keh..mata jer la..



RM 1, RM 5, RM 10, RM 20, RM 50, RM 100..


Weehuuu..duit 20 ringgit tu yang paling teruja..mana pernah guna sebelum ni..warna oren pulak tu..hehe comel comel..


Tapi lambat lagi la release...quarter kedua 2012 nanti..cuma not 50 je yang dah ada di pasaran buat masa ni..eh aku pun belum jumpa lagi macamana rupanya..


p/s : duit comel-comel lepas ni bolehlah tingkatkan aktiviti menabung..:)


17 comments:

~izan~ said...

akak suka rm20 tu sebab kalernya hehe...

Myra Jay said...

Duit RM50 mmg dah ada sekarang nie :)

Duit RM20 tu dah lama takde, seb bek ada dah sekarang :)

Zahirah Dzulkifli said...

comelnya. haha. kalau tak nak guna, rasa hampeh pula. haiyoo

Prettywrite said...

k.izan..

ya..sep sep..yna pun suka orange..hehe

Prettywrite said...

K.Myra..

tak jumpa lg duit 50 baru ni..tp macam lebh kurg jer dgn yang lama..hehe..duit 20 tak pernah guna lagi..:)

Prettywrite said...

Zahirah Dzulkifli..

buat koleksi..haha

Cik Bambam said...

AKAK NAK DUIT RM20!!!

Lletak dalam purse wat uibu duit..kekekekeke... macam duit saidina lak nengok eh..ehhehe

Cik Ina Do Do Cheng said...

cayalah , duit comel tingkatkan aktiviti menabung ko.cam tu cik ina nak ambik duit comel .berseri wajah org yang pegang duit tu :)

Prettywrite said...

Cik Bambam..

ahah boleh..boleh..ibu duit?macam pernah dengar tapi tak pernah buat..hehe

Prettywrite said...

Cik Ina Do Do Cheng..

haha duit comel sayang nak guna cik ina..bolehla masuk tabung kunun..kikiki..a'ah pemes jap kakak pegang duit tu..:)

Ujie said...

dah mcm sama duit main saidina pulak..cuma saiz je beza!

Prettywrite said...

Ujie..

hehe..ramai yang kata macam tu..

Woofer Storm said...

hehe duit dimana kau duit,,

#nampak comel je.ehee

~SaL IjOu~ said...

mmg sgt excited nak gune!~ ;)

Prettywrite said...

Woofer Storm..

duit dengan bos belum masuk akaun lagi..kikiki

Prettywrite said...

~SaL IjOu~..

yay..nanti makin banyakla aktiviti shopping..hehe

Anonymous said...

dah bleh wat main saidina da pon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...