21 December 2011

Dah Tahu Kenapa Nuffnang Tarik Status Glitterati

Assalamua'laikum..


Hari Isnin lepas aku ada bising-bising pasal membership status aku yang dah bertukar ke ordinary kat entry ni..tak biasa kan surelah binGo jadinya..:p


Atas nasihat K.RaiZahiraK.Myra J and  Woofer Storm yang suruh tanya nuffnang and hantar tiket so aku buatlah..mula-mula terkial-kial jugak tapi google kan ada..keh3..


Hari Isnin aku hantar tiket..pagi ni baru dia orang reply..ok la tu dalm 48 jam kan..

jangan gelakkan english lintang puachukang aku!!hahaha


Nuffnang ..:)


Actually link blog ni dulu memang annadelights..tapi aku dah tukar ke prettywrite..tapi dalam blog manager still ada kedua-dua blog ni register dengan nuffnang..sepatutnya dah lama aku delete link annadelights tu tapi sebab aku lupa password(nak delete blog kena masukkan password blog tu) so aku biar jelah..


Tapi lepas dapat emel ni..aku cuba lagi boh password..2 kali failed..masuk kali ke 3..SUCCESS! keh keh keh..lega tahap KL Menjerit dah aku ooo..akhirnya kan..Allah tolong aku..heeee..alhamdulillah..


So semuanya dah settled..cuma tengah tunggu status tu bertukar la..ada yang kata makan hari jugak tunggu dia tukar balik..so takper kita tunggu..kalau tak jadi juga kita BAKOR!!! jerrr..hahhaha...


And terima kasih juga K.Wahida sebab suruh aku update survey..memang ada slack pun kat survey tapi nuffnang pun tak komen..hehe..aku tertick other ads google adsense..waahh..hapebenda google adsense pun aku tak tahu..haha..


So thank you semua for ur help..nah kenyit mata untuk kamu..winkkkkkk~:p

31 comments:

wakgelas said...

wak pon X letak nuffnang jugakkkk... eeeeE wak dh datang niiii nk komen komennnnn..........

Prettywrite said...

Wak Gelas™ ..

baguss ikhlas berblog..hihihi

Myra Jay said...

Welcome dear..

Jaga bebaik tau status Geli2 tu :)


**Tunangan Adik orang Kubang Kerian :)

misya said...

alhamdulillah dah settle

Hana said...

hana antar tiket pakai ayat bm je...hehe

Acik Erna said...

pretty acik dulu kalau tukar tajuk pun hantar tiket jugak..
ni rasanya nak tukar tajuk jugak..anak acik yang mintak tukar..

Zahirah said...

wah, dah berjayalah. phewwwittt! hahaha :D

Hani Syahani said...

wah ! hepi sokmo !! :))

cik ika said...

ta da nuffnang pun..sedih~

wahida said...

alhamdulillah...dah settle...
mesti masyuk la ko pas ni...

Unknown said...

nuffnang ni memang pun..leceh sikit..

Blogger said...

Tapi ni belum samapai tahap sadis,bayangkan duit hasil iklan blog
ambo terpaksa dibatalkan terus pembayarannya,sebab dia kata ambo klik sendiri ads....isk!isk...seratus
lebih wo....

sekamar rindu said...

salam..

singgah sini baca entri..
semoga kekusutan kembali ok..

Zehan Ilyana said...

huhu..
hope lepas ni dah tak ada problem lagi..:)

Prettywrite said...

Myra Jay ..

ya kak..tq..:)..oo ore kk..dekat jah..:)

Prettywrite said...

k. misya..

a'ah..lega..:)

Prettywrite said...

Onitsuka_hana..

owh..boleh pakai bm eyh..hehe..

Prettywrite said...

Acik Erna..

alhamdulillah dah ok acik..tak kena tukar tajuk mujurnya..:)

Prettywrite said...

Zahirah Dzulkifli..

yeyyy..yahoo!hhehehe

Prettywrite said...

Hani Syahani ..

mesti..kena hepi sokmo..:)

Prettywrite said...

cik ika ..

knaper tak boh?

Prettywrite said...

k. wahida..

hehe..alhamdulillah..masyuk ker?harap-harap macam tu la..:)

Prettywrite said...

k. diana..

itula kak..kesian kita teraniaya..hehe

Prettywrite said...

MOBYDICK..

la yekor?pelik la nuffnang ni..kalu tahu kita click sediri tak payahla kira hasil klik kita tu..sengal molek..huhu

Prettywrite said...

sekamar rindu..

terima kasih singgah..:)
alhamdulillah dah ok semuanya..:)

Prettywrite said...

Teenager Housemaid..

kalau ada pun insyaallah boleh di atasi..:)

dalila said...

pasang youthsay pun kena tarik glitterati.... akak pernah kena sekali..

Prettywrite said...

K.Dalila Hamid ..

ooo youthsay tu macamana ya kak..yna ni buta kayu bab ads ni..hehe..tp alhamdulillah glitterati dah kembali..:)

Woofer Storm said...

semoga lepas ini tidak jadi mcm ini lagi ya sis..hehee

#hadiah dah sampai.sy hargai itu semua..hehee

Prettywrite said...

Woofer Storm..

insyaallah..:)..
hee terima kasih..:)

Blogger said...

If you are looking for a good contextual ad company, I suggest you take a look at ExoClick.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...