31 December 2011

Klinik Gigi

Assalamua'laikum..

Sedang tunggu giliran untuk kakak aku aku 'servis' gigi dia..swasta pun kena tunggu turn jugak..ramai betul yang nak jaga gigi..:->

Macam-macam cerita dengar dari makcik-makcik yang datang ni..mengumpat pasal klinik kerajaan la apa lagi..;>

Oh aku penat sangat dari pagi tadi keluar ni..nak cakap pun dah tak larat..:-|

3 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

pretty

SELAMAT TAHUN BARU 2012, SEMOGA TAHUN NI DAN TAHUN SETERUSNYA HIDUP KITA LEBIH BAIK : )

ieda said...

hakikat dia klinik gigi kerajaan skrg dah sgt2 ok dik
akak baru2 nie cabut gigi di sana .. sgt2 bagus sbb x rasa sakit langsung .. seronok , alhamdulilahhh

aimie amalina said...

x penah lag cabut gg kat klinik

huuuu
cm takot je nak g
huuuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...