19 December 2011

Nuffnang Ni Mengada-ngada Betul lah!

Assalamua'laikum..


Semalam aku check nuffnang sebab dah lama tak tengok..lama tak lama baru seminggu jer..haha..bukan ada apa pun..BE dari blog lama ada 1..amount pun baru 24 ringgit jer..


Tapi aku terkejut tengok benda alah yang satu yang tak pernah terjadi kat aku sebelum ni..



Kamu orang nampak tak apa yang aku maksudkan tu?


Ya..membership status laaaaa...


Geramnya aku..suka-suka dia jer kan nak tukar ke ordinary..apalah salah aku nya ponnn..??huhu..tengoklah blog aku..mana ada iklan lain pun..ya lah sebab aku pernah baca kalau dia tarik status glitterati tu kononnya macam kita boh iklan lain ker macam tu..


Mana ada iklan lain pun.....aduhai..dahla orang bagi ruang iklan now dia main tarik-tarik pulak specialties kita..mengada!


Siapa pernah kena macam ni?macamana nak buat ya?nak mintak dia tukar balik status tu or tanya nuffnang kenapa mendurhakai aku??hohoho..

16 comments:

Unknown said...

tanya lah kat nuffnang..kena bagitau tu..kalau tak rugi lah.. susah nak dapat BE katanya...

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

maera punye status pun dah tukar. pelik la...walhal unique visitor still byk. nak nanges T__T

Prettywrite said...

Rai..

macamana nak bagitahu tu kak Rai..?yna blurr betul..huhu

Prettywrite said...

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail..

ya ker..lagi teruk lah macam tu kan..kenapalah nuffnang ni..

Zahirah said...

alamak. tak pernah la pula benda ni terjadi dekat saya. huuu.. cuba hantar ticket dekat dia. insya Allah nanti dia reply dan explain kenapa dia remove status tu :)

Waqheh said...

gua tak pernah kesah ngn nuffnang..karut...merepek...gua menulis bukan kerna nama atau duit cewahhhhhhh keh3

Prettywrite said...

hira..

nak anta tiket camana yang?hi3..

Prettywrite said...

Waqheh..

haha..memang la..tapi dah alang2 kita pasang untuk dia iklankan barang2nya mestilah nak tuntut hak kita..hehe

wahida said...

dear, ko kena rajin update survey ko kat nuffnang...kena cepat buat kalau tak, memanjang la status ko rupa gitu...huhu...

Prettywrite said...

K.wahida..

update survey eyh..hurmm ok kak..tq..kalau memanjang gitu tak merasa la nak cashout..he3..

Hana said...

rm24? banyak gak tu dari rm 1.4o.huhu

Prettywrite said...

hana..

hehe..hasil dari blog lama tu..1.40 pun ok dah atleast ada amount tu..:)

Myra Jay said...

Better tanya baru tau, MJ dulu kerap gak status bertukar smpai BE kena potong.

Bila tanya nuff cakap ada blog tak aktif, dan mmg pun ada 3 blog dan 1 tu dah tak aktif, bila buang barula status ni melekat selalu :)

Woofer Storm said...

cuba tnya ngan pihak nuffnang..mgkn dorang ada kesilapan teknikal.

#jangan sedih2 sis^^

Prettywrite said...

Myra Jay..

dah hantar tiket to nuff kak tp belum ada reply lg..huhu..ya ker..memang ada blog tak aktif tp sayangla nak buang sebab sumbang trafik lagi..huhu

Prettywrite said...

Woofer Storm..

a'ah da tanya takder reply lg so far..takdela sedih cuma geram jer..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...