01 December 2011

Jadi Ahli Cosway Pulak

Assalamua'laikum(baca versi jawi)..


Waahh..rancak kan entry hari ni..bukan main lagi semangat blog baru..haha..ok lah aku ni actually memang sejak study dulu lagi dah jadi regular customer Cosway..dari addicted gila-gila dengan perfume designer sekarang dah takder, sampaila addicted dengan bedak Miyami sampai sekarang..


Tapi selama aku dok beli semua barang-barang tu tak pernah aku jadi ahli pun..tapi suddenly semalam apa mimpi aku tiba-tiba tanya uncle tu berapa bayar untuk join ahli and uncle tu bagitahu RM30 terus aku rasa eh murahnyaaaa..dan terus bayar ahli..padahal sebelum ni aku berat hati sebab aku rasa macam mahal..hehe..pelik..pelik..



So tu lah stuffs yang aku dapat after join ahli..macam-macam buku ada..dok hadap all those books jerlah semalam..hik hik..bedak Miyami and white coffe tu aku beli..sedap ok kopi putih..suka sangat!!



Bedak Miyami ambik colour yang paling gelap dah sebab kulit dah sunburn habis..kesian sungguh..before this pakai yang tone medium tu tapi dah nampak weird semacam jer once apply kat muka so aku decide tukarlah..not bad lah yang ni natural jer..takderlah jadi kelabu asap..hihihi..harga dia RM22 sekarang..



Kopi putih yang super sedap ni berapa ek harga dia RM10 ker macam tu lah..lupa..



After dinner semalam buat untuk Ma and Ayu sekali minum panas-panas..fuhhh..mengancam betul..ada yang pernah cuba tak?



And last but not least..i got this juga..wink wink!lepas ni shopping everything dekat cosway jerlah sebab boleh kumpul points and redeem any stuffs for free lah kalau dah banyak...haaa syoknya berangan..hihihihi..


4 comments:

~izan~ said...

paling suka coffee tu..akak pun ahli cosway hehe

Prettywrite said...

yeayy..kita sama! :)

mrs adam said...

owh murah je ek nak jadi ahli Cosway,ingatkan mahal.hee

Prettywrite said...

mrs adam..

a'ah..murah jer..berbaloi2 lah..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...