13 December 2011

Sedapnya Mee Celup!

Assalamua'laikum..


Tup tap tup tap..kejap jer rasa hari ni berlalu..tak sedar dah pukul 5..maklumlah hari ni Joja offday so dia datang lepak dekat ofis aku..sembang-sembang lepas lunch tadi terus tak sedar dah nak balik rupanya..hehe..


Memandangkan dia offday harini so berdatinglah kami..sumbang mahram punya dating..sejenis..hahaha..nak buat camana yang 2jenis payah nak cari..hak hak..so tadi macam biasalah port aku and Joja..mee celup Kak Long dekat atas pasar Wakaf Bharu..


Teh beng aku punya..sirap Joja punya..



Kejap saja mee kta orang sampai..actually aku order kueteow Joja pulak nasi air..



Close up nasi air Joja..



Cloze up kueteow aku..huah..sedapnyaaa..lapar balik..hhuhu..


Best sangat kat sini..dari sekolah lagi aku suka lepak sini..hehe..layanan family Kak Long tu mesra..mee celup dia yang paling tersohor la di Wakaf Bharu..ataupun orang panggil Mee Celup Kak Moh..mak dia..hihi..sedap sangat..



Apa-apa pun thanks to Joja coz belanja aku tadi..:)..semoga Allah murahkan rezekimu di bulan Muharram yang mulia ni..:)..

Ok bai nak balik dulu..tata!



13 comments:

Hana said...

me celup mmg sedap :)

Blogger said...

Hok alah la napok sedap ni,kat mana kedai dio...

Woofer Storm said...

memang sedap,lagi2 kalau orang belanja.hehe'

#follow sini..40^^

Zehan Ilyana said...

waaa...akak buat saya lapar malam2 cenggini..huhu

misya said...

kak sya teringat la,p kelantan bulan satu hari tu,kat penang kan sebut teh ais,tapi kat kelantan sebut teh beng,bila oder je teh ais di baginya teh o ais,sampai 3 kali oder tak betul2 pun,lawak la,bila dorang sebut teh beng,hubby kak sya kata tak nak teh cina,hahaahha

Prettywrite said...

Onitsuka_hana..

sedap sangat2..:)

Prettywrite said...

MOBYDICK..

atas pasar Wakaf Bharu..:)

Prettywrite said...

Woofer Storm..

Haha..tahu takper..:p

Prettywrite said...

Teenager Housemaid..

yaker..ololor..sori ya dear..hehe

Prettywrite said...

K.sya..

haha..tu lah salah paham jadinya..lenkali kena study dulu..kikiki..k.sya kalo dtg lenkali roger2 la boleh jumpa..hehe

sarah mohamad said...

Jom nanti saya balik lepak sana ok sygsss! :D

Prettywrite said...

sarah mohamad..

Jommmmm..:)..

All About AnaYna said...

mak oiii..itu teh beng buat akak meleleh dh ni.dh lama x mnum ais sjk bersalin 5 bln lps huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...