08 December 2011

Antara Muslim dan Baddrol Yang Mana Satu Nak Pilih Ni?

Assalamua'laikum..


Muslim ke Baddrol?silalah jawabkan untuk aku..2, 2 pun tak payah..sebab aku dah buat keputusan nak pilih Fadhli Shas..haha..maaflah sedikit mereng di kala petang menjelma ni..2 malam lepas aku tengok rancangan apa ya dekat TV1 pukul 10malam yang skuad Harimau Malaya and coach jadi invited guests tu..sangat obses ok..sehinggalah perkara di bawah ini terjadi....




senyum senget apex..:p


Abang Kim..

Abang Kim lagi..padahal spot utama adalah jejaka berdua itu..kui kui kui..

Dan lagi..

Abang Kim marah aku asyik sanap gambar dia..haha

Makin geram sebab aku tak endah cakap Abang Kim..hak hak..yang penting Adik Mus and Adik Badd ada..lol!

Fakri..aku tak bersalah tak dapat score penalti..hihi..

Muslim maroh Abang Kim..Baddrol rileks saja..:)

Ok..zoom sikit..cak!~_^

Muslim merajuk aku curi-curi snap gambar Baddrol tadi..ololor comelnya muka dia..hahaha

Fadhli Shas menjeling..macam ada niat tertentu saja??:p..

Hero kita sekali lagi..eh?

Budak cute..Nazmi Faiz..minat Neelofa ya....huhu

Ini rimau paling comel aku rasa..ya ker?

Jawab soalan apa Fadhli rasa bila balik kampung semua pakat dok pakai baju team Malaysia bukan liverpool and lain-lain?apalah soalan..

Yang belakang tu siapa?aku tak kenal..hihi

Ok Muslim dengan muka comel sekali lagi..dan budak belakang Muslim pun cute..Fandi Othman kan?:)..refer blog lama..hihi



Rimau paling tenang..Adik Mahali..:p









Ok tamat...hehe..sajalah aku nak buat kenangan semasa masih muda ni..nampak sangat passionnya bola sepak..mujur tak jadi player jer aku ni..hak hak..


Gambar-gambar yang over comel tu yang tak sengaja sebenarnya maklumlah snap pakai phone..lambat..nak snap time orang senyum tiba-tiba jadi sumbang pulak..huhu..


Dan sila jangan salah faham..pangkat adik jer semua tu dengan aku..tidokla segedik itu aku syok sendiri dengan football player ni..tapi dalam ramai-ramai Baddrol paling steady aku rasa..sopan jer..dia dah kahwin ker?haha..sekian.:p

17 comments:

misya said...

biaq la org kata syok sendiri,yg penting hati puas.cayalah yana,baru dapat lihat wajah dorang dari dekat

Guru said...

hahaha... gelak besar baca entri ni.

pakat semua comellah...

Prettywrite said...

k.sya..

hehe segan kot kalau ada orang kata kita syok sendiri..waahh k.sya pun ada admire siapa2 ke?haha..

Prettywrite said...

Cikgu Normah..

hihihi..gelak comel2 la kak sebab tengok player comel..haha

~izan~ said...

wah minat bola ye dik..akak kenal apek tu aje ekeke..sbb akak tak pernah tgk bola huhu...

rajin betul awak snap dik heehe

Zehan Ilyana said...

saya suka khairul fahmi dgn nazmi..;p

Taty Hasbi said...

Salam ...Thankz yah sudi follow...done follow awk jgk...^_^

Hani Syahani said...

seronok bace entry ni..nyesal aritu dah bukak channel ni, tgk Kim yang cakap2 je terus tukar channel lain, mcm tak perasan diorang ade..hehehe..

Hida Kadiso said...

Malaysia ada 'Ong'.. hehehe...

Prettywrite said...

k.izan..

bukan minat lg dah kak..obses dah..hihi

Prettywrite said...

Teenager Housemaid ..

Nazmi tu suara pun comel..kekeke

Prettywrite said...

Taty Hasbi..

Tq dear..:)

Prettywrite said...

Hani Syahani..

alah takder apa pun..dorang sumer dok diam jer..ong kim swee jer yang bnyak cakap nya..hehe

Prettywrite said...

eda_ej..

ong kim swee..hehe

Woofer Storm said...

sy suka permainan semua player harimau muda.

#yg penting coran mereka lebih mantap.ehhee

Prettywrite said...

Woofer Storm..

coran tu apa?corak eyh?hehe..

CaDLyNN said...

ok baru nk komen kt sini..haha

suke muslim jugak!!
tapi fadhli shas mmg hensem..kuikui..
badd ni takleh..sbb muke die cm laki mmber..kang salah paham pulak..haha..
najmi cute lorh..alala..

ok..abaikan komen sengal diatas :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...