24 December 2011

Sudah Jatuh Ditimpa Tangga Jatuh Lagi Bertimpa-timpa

Assalamua'laikum..


Daku bersiaran dari rumah lor..kangen band sama blog..hehe..oh trimo kasih untuk semo hok join puzzle yang ku lancarkan ceh hehe ari khamis lepas..saper nak join lg tafadhal la ek..masih dibuka..hehe
Hurm..hari ni aku rasa so bad day lah dalam hidup aku..malang bertimpa-timpa..huhu
Tengahari tadi hujan tiba-tiba so aku lajulah berlari keluar tak sempat sauk tudung pun..tengah lari-lari nak tuju dapur tiba-tiba gedebuk!aku jatuh terlentang..ouch sakit sangat hoo..tapak tangan ada tanggal kulit sikit..huwaaa...


Petang tadi..tengok anak-anak buah aku main so aku join dia orang..main tarik troli lah lepas tu main dekcok..hehe dia orang kata "ini macam main ting-ting jer ciksu"..haha tu bahasa kolumpo mana ku kisah..
Lepas main dok santai-santai sambil dengar ma borak-borak dengan mak cik kiah..tiba-tiba Ika anak buah aku tu,nak angkat aku..dalam hati macam nak larang tapi tak terluah..last-last..debob!..ouch aku jatuh sekali lagi..


Sakit sangat..tulang pinggul rasa sakit siap pakej menggelupas tangan and siku berdarah..huhuh..aku rasa dah lama tak luka macam ni..dah 12 tahun dah kot tinggal zaman tu..huu
Dan tadi masa nak dinner minta Ika bawakkan nasi naik atas biasala makan ramai-ramai..dan tiba-tiba juga bok!mangkuk nasi tertonggeng atas lantai..haha..laju-laju kutip sebelum ma balik dari surau..
Adoi..macam-macam lah..nasib baik masak nasi banyak..kalau tak kebulur ler malam ni..kui3..ma balik terus cepat-cepat bagitahu ma sebelum ma tanya..tu taktik nak elak kena marah tahu?kena mengaku sebelum ditanya!ha3..


Ok..aku lega bulih tulis kat prettywrite ni..guna handset ni ok..gigih..hehe..
P/s: Ma cakap nak bawak aku pergi berurut sebab dia risau aku jatuh banyak kali hari ni..haish seriau dengar urut-urut ni..huwaa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...