01 December 2011

Terima Kasih Kakak-kakak Yang Cantik Lagi Baik │ (MY ALL) & (Welcome To My Life)

Assalamua'laikum(baca versi jawi)..


Entry ni aku dedicated khas untuk 2 kakak blogger yang kind-hearted nya bagi aku hadiah sempena kesuksesan aku teka-meneka dalam blog mereka..hehe..before that Yana nak mintak maaf sangat dekat K.Wahida dan K.Zaila sebab lambat buat entry untuk hadiah ni..entry dekat blog lain pulak tu..hihi..harap dimaafkan dan difahamkan ya..


Keychain dan FM from K.Zaila

Sebenarnya Yana received gift akak ni rasanya dalam 3 weeks dah kot..dah siap terpasang di peti dah FM tu dan keychain tu hang dekat kunci motor sekian lama dah..cuma banyak pula halangan bila nak buat entry..card reader rosak lah..memory card virus lah..so asyiklah tergendala jer..dan rasa bersalah toksah cakaplah selagi tak buat entry tu..huhu..



So alhamdulillah akhirnya hari ni berkesempatan juga..terima kasih sekali lagi kak..FM tu dari Tashkent taw..souvenier sempena husband K.Zaila outstation ke sana rasanya kalau tak silap..and keychain tu from Cameron Highland yang K.Zaila replacekan dari FM Cameron yang dia tak jumpa cari..hehe..takperlah itu pun dah rasa nak gigit-gigit stoberi tu tahu?heee..tq kak!


Lepas tu last two weeks pun aku dapat jugak something dari K.Wahida..

Keychain and FM from Bali.

Kesnya aku dapat teka dengan betul apa benda makanan yang K.Wahida makan masa tu..ramai juga yang dah teka sebelum tu tapi salah la..aku sekali tengok pun dah cepat-cepat komen 'belut' takut tak sempat..ekekeke..tak sangka rezeki aku sekali lagi..



Keychain gitar tu kelass kan?hehe..pun aku hangkan dekat kunci motor jugak..kalau tak memang tah ke mana lah..FM selipar tu pulak masa sampai tu anak-anak buah la pulak buat mainan..alahai..comel bukan main mestilah budak-budak suka..risau aku masa tu takut patah ker apa menangis tak berlagu lah..aku memang paling sayang dengan benda yang orang bagi dekat aku..nak pinjam ker apa memang aku susah sikitlah..sebab pemberian orang..aku rasa priceless sangat..tapi dengan budak-budak..sabar jerlah..dah lekat dekat peti pun ditariknya balik..main merata..alahai..


But sekarang semua dah terlekat cantik dah..kids dah balik negeri..hehe..rindu lah pulak..hurm papepun terima kasih sekali lagi pada K.Wahida untuk gift tu eyh..appreciate it so much..


p/s : haritu anak K.Daliza(kawan K.Nani) pergi rumah tengok kat peti ais ada macam-macam nama negara dekat peti..katanya.."waahh..dah banyak tempat dia pergi"..hahaha..padahal semua orang bagi..tuan rumah tak ke mana-mana pun..itulah dunia hujung jari..hiksss..


Thank you so much K.Zaila and K.Wahida!!

2 comments:

Zaila Mohamad said...

hahahaha..biaserlah..akak pon suka kumpul FM..husben akak kalo outstation dah tahu dah nak beli apa ntok akak:P

Prettywrite said...

hehe..dah jadi hobi plak kan?dapat free lagi la seronok tengok penuh tertampal dekat peti..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...