18 December 2011

KB Mall Bersama Si Cantik Jelita │ Monthly Treatment

Assalamua'laikum..


2 hari aku tak online blog bermakna aku sedang bertapa di hari minggu..bertapalah sangatnya..tapi aku rasa hujung minggu ni kejap jer..tahu-tahu hari ni dah kerja..holloh..tak puas cuti...huuuu..


Hari Jumaat as planned, aku dengan si cantik Sarra(collegue kat tempat kerja lama) dating ke KB Mall..dah lama tak keluar berdua so Jumaat lepas curi masa lah kami..Sarra ajak pergi dengan motor tapi aku cakap dah lama tak rasa naik teksi so kita orang naik teksi lah hari tu..nak naik bas aku memang tak berapa reti..hahaha..dah lama gila tak naik bas..


Motif ambik gambar macam ni?nak bagitahu outfit aku tu semua aku cilok kakak aku punya..haha..dah lama tak pergi shopping pakai baju kurung..terasa begitu anggun sekali..kah kah..


Muka syok dapat naik teksi..hahaha..


Sekejap aja Wakaf Bharu ke KB Mall..tak sampai 10minit pun..so sampai-sampai terus kami ke toilet..bukan sebab nak pee ke poo tapi memang jadi satu kewajipan pulak once sampai mall cari toilet dulu..hahaha..cari cermin sebenarnya..kui kui..



Mula-mula masuk Parkway..Sarra nak cari berus eyeshadow..1 pack dibelinya..tapi yang bengkok-bengkok pelik betul aku tengok..hehe


Then pergi Popular..cari stationary untuk anak-anak buah aku..saja bagi hadiah untuk dia orang..


Lepas solat Zohor kat surau tingkat atas or dekat tempat kereta terjun dulu tu:p si Sarra ni dah dok ngiyau-ngiyau tak tahan lapar..aku rileks je la sebab sebelum turun dah breakfast mee goreng full plate..ahaks..so KFC lah kami tuju..

Ternampak krushers ni terus order..nak cuba lah kan macamana lazatnya ia..


Snack plate spicy..yum yum..:p



Aku ambik krusher blueberry..sangat sedap kunyah buah blueberry yang banyak kat dalam air tu..macam bubble..walla..tapi yogurt tu sedikit manis lah..but still ok bagi aku tapi kalau masam sikit lagi pun sedap..harganya dalam 3 ringgit lebih rasanya..


Sarra yang sibuk ambik resit tertinggal..ambik sos lagi..cuci tangan pulak..hahaha..tak duduk diam minah ni..last last penat sebab straw lupa ambik juga..aku jugak yang kena bangun..haha..


Licin!..kesian roti tu aku tak makan pun..huhu..maafkan aku roti..:p


Settle makan cepat-cepat tuju Pacific nak cari toileteris(tahu aku salah eja..haha)..




Keluar dari Pacific panjat eskalator pulak nak cari puting susu Hariz yang aku dah tak sengaja rosakkan masa cuci botol dia..hehe ganas Ciksu mu dik..:p..beli puting harga RM2.10 dengan bayaran RM1.70..diskaun ler tu..hihi..


Oh boleh terlupa kan..aku jugak masuk Reject Shop sebelum tu..alang-alang cuci mata aku rembat juga sehelai tuala..haha..kata treatment kan..kakaka..gambar aku dah malas nak upload..hehe..


K lah bai..syoknya kamu orang masih bercuti..:(

18 comments:

cik ika said...

teringinnk p KB mall..tp dpt lalu depan je mse uh

Hana said...

dlu rajin p kb mal.. skrg p mydin kbg kerian..hehe p kb mal sbb nak bli ink printer ja :)

Prettywrite said...

cik ika..

olor..mehla sini boleh ngedate2 kat kbmall..:)

Prettywrite said...

Onitsuka_hana ..

hana..hana dok area kubang kerian ker?urm yna tak pernah jejak lagi mydin kubang kerian tu..hehe..entah bila nak sampai tah..

oo beli ink kat kbmall murah eyh?tak tahu diriku..hik2..

Acik Erna said...

Pretty..acik kalau dapat pi KB tak lepas peluang makan2 suka sangat..macam2 ada.

[leily.laily] said...

kb mall, saya br skali gi sana..
thn 2008 ritu.. hikhikhik..

naik level wape ntah, yg ada menan byk tu.. pastu beli cd games.. hehehhe

Myra Jay said...

Akak p klantan xpnh p KB Mall lagi..:-)

Akak p klantan p meminang. P sat je ngan family mertua..

Woofer Storm said...

tak pena pegi kelantan lagi,teringin tapi tak mampu..hehe

#dah keja ea sis??umur berapa ni??

Zehan Ilyana said...

wahhh...girls day out ni..:))

Unknown said...

gambar makan2 yang paling menawan..
ekekek..:)

Prettywrite said...

Acik Erna..

hehe..memang betul tu acik..macam2 makanan ada kat sini..

Prettywrite said...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥..

Waahh..dah lama tu..kena datang lagi sekali lah tu..hihi..peminat game ya..?:)

Prettywrite said...

Myra Jay..

Lor..ya ker..nt datang lah lagi boleh ronggeng2 kak..huhu

Prettywrite said...

Woofer Storm..

Olor ciannya dia..mehla sini..kl kelantan tak jauh mana pun..hehe..a'ah dah keja..umur setakat ni 24 lagi la..:)

Prettywrite said...

Teenager Housemaid

semestinyaa..:)

Prettywrite said...

diana..

K.diana..haha memang menawan sekali kan..kikiki

misya said...

banyaknya agenda

Prettywrite said...

k.sya..

agenda hari jumaat jer k.sya..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...