11 December 2011

Tak Kenal Maka Tak Cinta

Assalamua'laikum..


Kata-kata 'tak kenal maka tak cinta' selalu saja kita dengar kan..nak-nak bila ada yang cuba-cuba nak try kita kan..haha..tapi aku curiga gak la kan dengan quote ni..


Ya lah..cuba kamu orang tengok la sekarang ni logik ke tak kenal maka tak cinta tu?sebabnya bila dah kenal eh..sukati ko kan nak cakap tak serasi pulekkk?hahaha..sentap sangat hoiii..dah kenal maka tak cinta pulak ya?huhu..


Ah..manusia kan..manis bila berkata..ewahh..hihi..dahlah..aku dok pening pikir nak masak apa balik karang..tomyam lagi kah?hahaha..ni kes masak tomyam guna paste semalam terus dah kenal maka cinta..hak hak hak...

4 comments:

Ieja said...

haha tak kenal maka tak cinta, dah kenal pon maka tak cinta jugak..camna tu ka? hehehe

misya said...

bla dah kenal terlebih cinta

Prettywrite said...

Ieja..

sedih pilu la jawabnya..hehehe

Prettywrite said...

K.sya..

alhamdulillah..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...