27 December 2011

JOM TINGKATKAN RANKING ALEXA

Assalamua'laikum..




Apa itu Alexa?aku tak berapa pasti juga sebenarnya..tapi aku tertariklah nak join segmen dari blogger hebat senyum-senyum ni..


Aku dah cuba study pasal alexa ni tapi paham-pahamlah..bila dah lama tak sekolah..haha..errr..K.Diana..diterimakah entry ni?huhu..


8 comments:

diana said...

sebab ada ayat kipas2 akak tu
maka entry ni diterima..
ekekek

Prettywrite said...

ahaha..kira ok la tu..:)

~ yus ~ said...

hehe...akak pun join jugak segmen dari diana ni..

pun masih blur2 apa itu alexa, tp suka bila tengok rank tu meningkat dan semakin baik..:)

Prettywrite said...

k. ~ yus ~..

macamanalah nak tengok dia meningkat ke tak tu k.yus..?hehe..fening2..

ツ Inas Cikinas ツ said...

salam kenal..datang dari blog k.diana..:)

Prettywrite said...

ツ Inas Cikinas ツ..

tq..salam kenal juga..:)

wahida said...

segmen apa ni nok? sumpah aku tak faham...nampak sgt la aku ni blur benda2 mcm ni...adoi la...

Prettywrite said...

k.wahida..

entahla kak..yna pun tak berapa faham..tpi join jer..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...