31 December 2011

Wakaf Che Yeh

Assalamua'laikum..

Tengahari tadi K.tie and K.ja sampai dari kl..seronok bila siblings balik ramai-ramai..cuma K.nani saja la jauh di sabah..

Gara-gara petang tadi tak jadi pergi pantai sebab hujan..maka malamnya melencong ke Wakaf Che Yeh la..

Nanti aku update dengan gambar-gambar ya..sekarang guna henpon susah..

Ok goodnite semua..padahal kamu semua tengah zzzzz syok kemain dah kan?hihihi..

6 comments:

Acik Erna said...

acik pernah pergi ke wakaf che yeh ni sekali je..rasanya tahun depan cuti sekolah bulan 3 tu nak pi sana jugak lah..

Nisa Greennnpanda said...

wakaf che yeh?? apekah itu?? hehe..

Cik Lia Lomi said...

wakaf che ya???..kat mana, awat Lia tak pernah dengar pun..
*lambat pickup.

qemaishak said...

Lama tak g wcy ni..

Salam kenal:)

cik kitty said...

kitty dtg sini :) tengs dtg belog kitty!sory lmbt bz final exm.abes final nnt i pulun bw ye hii

Cik Ina Do Do Cheng said...

preety

kak ja ngan kak tie kamu cantik ye.lenkali kalau cik ina ke kelantan kamu bawak cik ina jalan-jalan ye, cik ina belum pernah ke kelantan lagi : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...