08 December 2011

Sarapan Pagi



Nasi Putih + Ayam Halia + Kerabu Kaki Ayam + Sambal Belacan*1 lori..haha*...ini ler menu breakfast ku pagi ini..alhamdulillah dah kenyang..:)..


Makan berat pagi-pagi lunch nanti takder makan-makan lagi..ini pun dah RM4..marilah berjimat cermat..kui kui..

10 comments:

shark said...

wa.
bekfas ker lunch tue..
hehehe
ayam halia cmbest jer:)

eda_ej said...

sedapnye nasik kerabu.. pernah mkn skali je dulu mase rombongan skolah gi kelantan.. sedappp.. =D

~izan~ said...

sedapnya! terliur.akak suka tang kerabu tu!

Prettywrite said...

shark..

2+1 dah ni..hehe..memang best sgt2 k..:)

Prettywrite said...

k.eda-ej..

aip bukan nasi kerabu..kerabu kaki ayam jer..nasi putih biasa jer..hehe..salah paham yer..

Prettywrite said...

k.izan..

kerabu apa-apa pun memang bestkan..penaik napsu makan..hehe

wahida said...

hai dear,

baru sempat singgah sini dan baru baca pasal n3 gift dari Bali tu...tak yah buat n3 pun tak pe la dear, aku bg ikhlas...
harap ko suka la yer gift tak seberapa tu...huhu...

Prettywrite said...

hi k.wahida..

tme kasih sudi dtg..:)..tme kasih skali lagi adiah tu..takper entry tu penghargaan untuk akak k..suka sgt2!:)

misya said...

sedapnya

Prettywrite said...

k.sya..

menu fevret dari dulu ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...