20 December 2011

Salah Ke Janda Kahwin Lelaki Muda?

Assalamua'laikum..




Belek-belek yahoo tadi terbaca lah pasal Zul Ariffin dengan Abby Abadi..dah lama tak follow kisah artis-artis ni so layan jelah..


Apa yang aku baca Zul dengan Abby ni dah putus bulan 10 yang lepas..Zul pulak menyatakan yang dia masih sayangkan Abby dan masih berhubung bertanya khabar..habis kenapa kau orang putus??keh keh keh..fening..


Bila wartawan tanya samada dia akan couple balik dengan Abby selamba dek dia kata 'mungkin'..hoii kau memang sayang betul lagi kat Abby ker..?habis aku?hua hua..


Tapi apa yang tak best bila aku baca komen pembaca ada yang tulis macam ni :
                "about an hour ago Report Abuse
hotak die...ko mude lg taw x??
crilah anak dara..nk cari yg jande wt pe..
i guess bukannye die x laku pon..
saje nk cri publisiti..."


Aku rasa orang yang tulis tu tak pikir panjanglah bila nak tulis apa-apa..kalau betul Zul masih nak kat Abby biarlah dia..sesuai apa dia orang..kita ni jangan laju sangat mengata orang sebab hari depan kita tak tahu lagi macamana..


p/s : aku sendiri takut kalau terkawan dengan duda..hihihi..

8 comments:

Zahirah Dzulkifli said...

jodoh pertemuan tu di tangan tuhan. tak boleh nak buat apa-apa la kan. huhu

Prettywrite said...

Zahirah Dzulkifli..

betul tu..:)

misya said...

kalau dah jodoh tu,lari kat mana pun bertemu juga,tak da salahnya janda or duda yang penting dapat melayari rumah tangga dengan bahagia.

Prettywrite said...

K,Sya..

Kan k.sya..kalau Allah dah tetapkan terima dengan redha..:)

Cik Lia Lomi said...

jodoh kita tak boleh tolak..ye dak??

Onitsuka_hana said...

hana nak jwp secara spesifik ek. klu umum xbest kan :)

xsalah..tapi napa ada owg mengata ek. lagipun muka janda tu pun nampak muda belia lagi..apa salahnya klu kawin lelaki muda. kalu p mana2 pun bukan owg nak tanya umur brapa kan.. owg akan tengok luaran je..hehe

Prettywrite said...

Cik Lia Lomi..

Itulah..asalkan beragama..:)

Prettywrite said...

Onitsuka_hana..

hehe betul tu..kalau nampak muda lagi sape kisah kan..macam rita dengan aidil tu ek..tak nampak beza umur pun..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...