04 December 2011

Application Leave

Assalamua'laikum(baca versi jawi)


Di company tempat ku mencari rezeki ini tak ada istilah annual leave or apa-apa leave yang berkaitan pun..kalau nak cuti karang bos tanya kenapa?kadang bos sindir-sindir Jumaat and Sabtu dah cuti cukuplah tu..katanya..tapi cuti tetap bos approve juga..kadang tak payah isi form pun..kalau sakit lagi lah..tak perlu mc pun..sms jer bagitahu..so adalah juga positif instead of negatif tu..


Khamis ni trip ke Shah Alam..pagi tadi Ma dah tanya lagi anaknya ni confirm ke nak pergi sama..?eh im confirmed it padahal ragu-ragu sebenarnya..sebabnya boss dah annouced that day yang we all semua tak boleh apply leave within this month becoz tengah busy dengan site project..huuuuu..macamana ni??


Kalau dibuat perhitungan logiknya, aku tak rasa yang cuti ni boleh spoil kerja-kerja site di Gua Musang sana..sebabnya sekarang pun aku sorang-sorang kat ofis..kerja pun on off tu pun so light lah..


Semoga semuanya berjalan lancar sebab aku dah siap print out and fill in pun leave form tu pagi-pagi lagi..tunggu masa nak submit jer..hihihi..nervousnyaa..demi keluarga and siblings(K.Nani nak fly ke Sabah / K.Ja suspect breast cancer) aku sanggup melanggar prosedur syarikat yang tak legal pun..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...