03 January 2012

Wakaf Che Yeh │ Shopping Time With Family

Assalamua'laikum..


Haha tak habis-habis lagi entry Wakaf Che Yeh ni kan..nak buat macamana banyak gambar..banyaklah part nya..:))..


Mula-mula nak bagitahu entry lebih sudu dari kuah..maksudnya gambar lebih dari taip..:))..tak ada idea nak tulis..tengok gambar pun lagi bagus dari baca kan?kui kui..


Lepas habis gian syok sendiri maka beransur lah kami ke Wakaf Che Yeh..20 minit jugak la dari rumah(Wakaf Bharu) banyak betul wakaf..haha



Sampai-sampai macam tak ada orang sangat..macam jerlah..



Sepek mata murah murah..;)



Manusia yang datang..:p ..tak ada orang lah sangat kan..kui kui kui..



Kain pasang...argh geram kain polkadot nih..tapi tak beli pun..:p



Baju Kelawar..kamu panggil apa?kaftan?kikiki



K.Tie tengah pilih toto untuk kawan dia kirim..RM30..murah la kot..



K.Ja tengah mentry tudung harga sepuluh ringgit..;)



Baju..baju..baju...macam-macam pesen..aku terbeli jugak sepesen..ha ha..



Kain batik..kain pelikat..baju tidur..kain pasang..hohoho..tengok saja lah..>:p




Malam tu kita orang pusing...pusing..pusing sampai sesat barat..:))..nama jer ore Kelate kat kampung sendiri pun bulih sesat..kah kah!


Balik rumah dah pukul 1..weuuuuuu..#:-S...terus tidur lah kepehnatan...I-)

8 comments:

aimaniman said...

salam kenal dan dofoloow sini... dah lama x ke kelantan, dah 15 tahun koot... bila lah nak berpeluang ke sana lagi,.. tentu banyak yg cantik manis kat sana dr orangnya ke makanannya...

Ujie said...

kalau akak panggil kaftan yg lengan panjang/pendek tu.

*pertengahan bln ni akak nak jln2 ke kelantan..saja bwk mak yg blm penah ke sana.

Prettywrite said...

aimaniman..


terima kasih..nanti saya visit ya..:)
wah dah lama sangat tu..datanglah..memang banyak yang cantik kat sini..makanan puns edap2..hehehe..

Prettywrite said...

K.Ujie..

hehehe..kaftan kan?
ya ker?bolehla jumpa2 nanti kak..datang rumah ya..?

CaDLyNN said...

bestnye yna jalan2...cuti ritu lin duk umah je sbb kete both ayah n adik pinjam..terpakse memerap kt umah..waaaa :(

CIK TOM said...

bpe harga kain polkadot tue sepasang ek?

Prettywrite said...

CaDLyNN..

kalau siblings tak balik mmg memerap gak la yna ni lin..dahla musim2 hujan ni..hheehe

Prettywrite said...

CIK TOM..

RM20..ada yang 25..kena pandai pusing tengok..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...