12 January 2012

Jangan Buka Aib Orang

Assalamua'laikum..



Ehem-ehem *betulkan suara sakit tekak*..
lambat bersiaran hari ini kerana ada tugas demi agama..ecece..betul..sungguh..tak tipu..
tugas membersihkan kotoran-kotoran di blog lama..
gara-gara nak up trafik macam-macamlah kisah artis dibubuh kan..
haih..




Nak delete blog tu tak sampai hati..
jadi biarlah clearkan apa yang patut dulu..
taknak sebar gambar-gambar orang yang tak tutup aurat..
kesian mereka..
kesian juga diri sendiri setiap hari dapat dosa percuma! huhu..:(




JANGAN BUKA AIB ORANG...JANGAN DEDAH AIB SENDIRI....
bila rasa nak buka aib orang...cermin dulu diri sendiri...
bila rasa nak dedah aib sendiri....baik fikir dulu berkali2..... _link




5 comments:

sisdee said...

betul kerana kita ni epun tak sempurna...selalu ingatkan diri sndiri :(

:: Mrs.Eady :: said...

yup..tak perlu buka aib org..

Nisa Greennnpanda said...

btul2.. sy pun xsuke b'gossip kat blog..

blog sy bersih, ngehehehe.. ^_^

CIK TOM said...

betul..kl kte buka aib org or jaja aib tue pn dh tunjukkn perangai kita yg sbnrnye camane..sm2 la kita cuba berubah..

Izan Ishak said...

kak izan setuju! jgn buka aib org...

kalau kat blog pun sebolehnya2 tak nak sebar gmbar sesiapa juga yg jelas2 terdedah auratnya. kita pun dapat sama dosanya kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...