25 January 2012

Selamat Pagi

Assalamua'laikum..

Pagi yang indah dan cerah hari ni..:)
selamat menjalani ibadah kerja ya semua..
Hik hik..
Aku masih bercuti till saturday..

Oh oh..
Sure ku boring tahap cipanzi punyalah dok rumah..hu hu..
Berani kata nak tidur lama-lama?
Sampai pukul 8 pun mak bonda dah menyanyi..ho ho..

Aktiviti hari ni ingat nak pergi tabung haji..buat kek..buat karipap..
Ingat je la..mana 1 nak buat belum tahu..ha ha

6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

wah..cuti lame..best nyer :D

Rai said...

haihh...akak pun janji dengan suami nak buat karipap semalam.. sudahnya lain yang jadi..haha..

Ujie said...

buat! jgn tak buat tau..^__^

Pen Biru said...

kalua dah buat tu, jgn lupa upload kat sini

Ujie said...

yana, akak baru je terima hadiah tu.

cantik & comel! suka..^__^
tima kasih byk tau.

Acik Erna said...

buat..jangan tak buat..susun atur jadual mana yang patut didulukan..he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...