19 January 2012

Subuh Gajah

Assalamua'laikum..



Morning!!heeee..:))



Aku bangun lambat pagi tadi..err..maksudnya bangun subuh yang lambat..
Terjaga tengok handset dah 7:20am??????
Meloncat aku dari katil..
Terus g bilik air mandi, ambik wuduk siap-siap..
Solat jugakla walaupun dah 'subuh gajah'..err dan mandi juga adalah 'mandi kerbau'...:p


Emakanda adalah ingat anakanda dia bercuti keuzuran sebab itu tidak dikejutkan subuh..
Sebab semalam aku dah meringkuk-ringkuk sakit perut..
haishhh..
*sedih*



Tidurlah lambat lagiiiiiii!!!
semua salah mata sebab taknak pejam awal-awal...lalalala

13 comments:

Pok Amai-Amai said...

Hehehehehe....

~izan~ said...

alahai..nk buat cmenr dik..dah terlajak.yg penting kita cepat2 tunaikan kewajipan itu bila dah sedar.. =)

take care dik!~

Nurul Iman Rosman said...

lainkali ikat fon tu kat kat telinga, pasang alarm kuat2.

kompem tak lambat dah pasni, hehe ;)

Aishah Jahirah said...

subuh gajah...lama tak dengar..hehee.jam loceng selalu mulut mak yg lantang dok panggil.

CaDLyNN said...

lorr..siann...tu le..tido lewat lg :p

Nieda said...

Boleh buat sunat Duha sekali nih!

HeNRieTTa JoSe said...

Hehehe...dah lamer xdgr orang cakap subuh gajah dan mandi kerbau....alhamdulillah, hari nie on time...hehehe....

pssss.......Sambungan Dari Yang Semalam, tempat yang sama, cuma jauh dr bot dan sampan, tanpa editing, cuma masuk initial jew...

Azlan Hasan said...

wah...comelnya kucing tu tido??u tido macm kucing tu ek..patut laa bgn lambat..hahaha

Regards,
-Strider-

puteri rimba said...

heee...samo la pulok kito hari ni...heee..mujur tak jatuh katik dih?...rindu jugok nak balik klate..last balik raya puasa tahun lepas...rindu ko akok salor...heee..rindu mee celup pasir mas..

Teenager Housemaid said...

pasal tu kdg2 klu tidur lambat saya terus tunggu subuh sekali..
hehe..
sebab kdg2 mmg tersubuh gajah
hoho

Acik Erna said...

yana..seronok gajah ngan kerbau hari ni..

Nisa Greennnpanda said...

haha..subuh gajah..
penah gak.. kalo kes xdgr alarm bunyik, hehe.. >_<

Woofer Storm said...

sis,lain kali minum ubat ye sis..

cian dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...