09 January 2012

Keputusan Kes Liwat Anwar Hari Ini

Assalamua'laikum..
(kau orang jawab ke baca balik salam aku tu?hik hik..jawab tau..;) )






Hari ini kita semua akan mengetahui nasib ketua pembangkang DSAI yang dah sekian lama dibicarakan..
sampai aku sendiri dah naik nak muntah asal buka tv tengok berita isu tuuuu jerlah..
tak habis-habis..
Muak..muak..


Sebagai seorang rakyat yang tidak tahu mana satu benar mana satu salah jadi aku tidak memihak kepada siapa-siapa..
Samada berpihak pada tertuduh yang dah beristeri yang mempunyai anak-anak yang sudah dewasa..
ataupun berpihak pada sang teruna ? yang gagah perkasa yang diperkosa..errrrkkkk..?


Entahlah..kita tunggu saja lah keputusannya hari ni..
walau hati aku berat mengatakan Anwar akan dihukum bersalah..
walaupun jua aku tak pasti dia bersalah ke tidak..
oh oh oh..
Nasib kamu lah Anwar...



p/s : ramai kah yang turun KL hari ni?katanya merbahaya bagi siapa-siapa yang turun kerja hari ni?..ya ker?kita tengoklah berita nanti..;)


updated 11.57am : Anwar dibuktikan tidak bersalah..alhamdulillah.


"Judge: reading results immediately. Evidence not corroborated. Papa is acquitted! Takbir!-twitter Nurul Izzah.

16 comments:

Myvitrd said...

Terbukti.. DSAI tidak bersalah.. perhimpunan pun ok.. tahniah semua

khairul said...

sykur Alhamdulillah

Cikpuan rara said...

mmg lah jem sgt kak oittt.dan dye tak bersalah...

Izan Ishak said...

yup...setuju dgn myvitrd!

ieda said...

ya allah dia x bersalah ke ??

syukuurrrr , org yg dianiya akan sentiasa dilindungi allah .. ;)

Prettywrite said...

Myvitrd..

alhamdulillah..akhirnya..

Prettywrite said...

khairul..

syukur..

Prettywrite said...

Cikpuan rara..

hehe jammed ya..nasiblah..alhamdulillah dia tak bersalah..

Prettywrite said...

Izan Ishak..

alhamdulillah..:)

Prettywrite said...

k.ieda..

a'ah kak..harap2 dia tak dianiaya lagi..

kakyong said...

semoga lepas ni tak dengar dah kes/skandal yg mcm ni.. letih kan, sejak DSAI kena pecat, kena ISA, dok penjara sg buloh.. dah bebas, then keluor lagi isu mcm ni..

Prettywrite said...

kakyong..

tu lah kakyong..kita letih dengar..dia lagi la letih..dah 75 tahun tapi dok naik turun mahkamah dengan benda sia2 tu jer..semoga Allah lindungi beliau..aamin..

Pen Biru said...

semoga Allah ampuni dosa kita semua..itu lebih baik..kan?

Prettywrite said...

Pen Biru..

ya betul..itu lah sebaik-baiknya..:)

diana said...

dah tua2 pun kena fitnah..kesian...

Prettywrite said...

k.diana..

nasib dia lah orang tak suka difitnah pula kak..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...