11 January 2012

Hungry!

Assalamua'laikum..





Urghhhh....
perut aku dah berkeroncong macam-macam lagu dah..
haish lambatnya tunggu lunch....:(
Nak buat apa pun tak ada angin...


Ini lah padahnya kalau tak suka breakfast..ho ho..

21 comments:

All About AnaYna said...

aikkk..nape x suka bekfes lak nie.tak elok utk keshtn tau.at least amek yg ringan2 pn dh oke yek hehehe.pepandai je ana bg nasehat yek..neway,salam perkenalan..:P

CaDLyNN said...

hep..nape tak breakfast? nk kene babab ek?

Aishah Jahirah said...

heheee....sy pn lom brekfes...tgu lunch...;)

misya said...

len kali jn lupa bfast

Pok Amai-Amai said...

Haipp! Saya pantang klu dgr org yg tak bekpes tau!

Awak nak tau tak? Org yg tak amik sarapan, paras kolesterol akan meningkat sekali ganda tau! Jadi, risiko utk mendapat tekanan pd jantung tu sgt tinggi! Ambillah sarapan walau hanya minum susu segelas sekalipun!

Niza Romli said...

Kan sy dah cakap tadi...cuba baca entry saya jap...hiks

wan nurul hezrina said...

lagu aper gaknyer..huhu..bekpes tuh yang amat penting..den yang bekpesniepun perut dah lapar semula.huhu

Nisa Greennnpanda said...

jom mkn ngan sy yna.. ^_^

Prettywrite said...

All About AnaYna..

hehe..tabiat dari kecik..lepas ni kena breakfast lah..hee..
salam kenal juga Ana..:)

Prettywrite said...

Lin..

tak sempat..ekeke..amboi garangnya..heee

Prettywrite said...

Aishah..

sama kan kita..hihihi

Prettywrite said...

K.sya..

baik k.sya..hikss..

Prettywrite said...

K.fara..

uwaaaaaa..dah kena marah..entahlah susah betul nak makan pagi..rasa nak mun balik makanan tu..hakikatnya malas..kekeke..
baiklah..akan cuba praktis lepas ni..;)

Prettywrite said...

K.Niza..

hehe..ok nak g baca dulu..;)

Prettywrite said...

K.Nurul..

macam-macam lagu kak..hehe..haa..tu lah..dah bekpes pun lapar jugak ya..ish2..hehe

Prettywrite said...

nisa..

jommmmmm!ekeke

Azlan Hasan said...

hehehe..pergi laa beli roti dulu sebelum tunggu lunch..hehe..tak elok biar perut kosong lama2..hehehe

Regards,
-Strider-

Prettywrite said...

Azlan..

tak boleh..rugi duit..ekeke..

Izan Ishak said...

kak izan pun kadang2 malas nak bekpes. bukan apa... skrg ni macam tak lalu memanjang tgk makanan...alahaiiiii...

Prettywrite said...

k.izan..

kadang2 tu ya jugak tak lalu..asyik2 makanan sama jer..nak masak malas..haha

Teenager Housemaid said...

saya pun tak suka breakfast...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...