31 January 2012

Al Musyarikah │ Darah Manis Solatiah & Rosnizan

Assalamua'laikum..



Wink wink wink.. ;)..kenyit-kenyit mata untuk cik kak, cik adik hensem dan cik abang comels..ekeke..
aku nak update cerita kawan aku Solat, bertunang 23hb lepas..ni baru ada peluang ni..



Solat ni kawan aku masa sekolah menengah..kamcing sampai la ni lah..dia kerja misi bedah otak orang kat HKL..kata dia..kah kah..dan tunang Solat MA dengan syarikat minyak apa entah..orang medic kat platform 2 minggu sekali turun darat..



Aku pergi rumah dia lepas Zohor dengan kakak aku la..sampai-sampai Solat sedang di mekapkan..so lepak-lepak lah sekali kat bilik tu..pukul 3 baru rombongan lelaki sampai..60 orang semuanya macam rombongan kahwin dah..he he




My girlfriend..sorang-sorang kena ambik dek orang..tsskkk..






Aku segan sangattt sebenarnya nak tangkap gambar ni..tapi Solat dengan sepupu2 dia la ni kecoh nya ya rabbi..panggil2 soh bergambar..dah la orang ramai..pihak rombongan tengah jamu selera..control ayu la aku..keh keh keh..




Ini seusai rombongan balik..aku pun nak balik tapi si pentunang ni haa tarik lagi bergambar..alahai..pemalu rupanya aku..ha ha ha..err..sila kutuk aku gemuk dan pendek..ya aku redha..hu hu..:p



Tahniah untuk kawanku..gembira..gembira..gembira tumpang sekaki..:)




20 comments:

~izan~ said...

akak suka nama kawan awak tu dik..

slmt bertunang kepada beliau.

gemuk ke awak dik? ish2..tak nampak pun.ok je akak tgk. kalau akak ni ye la gemuks katik hehe

CaDLyNN said...

dah awak bile? hihihi

tolong jgn balikkan soalan itu ke saya ye :p

larikkkkkkkkkkkk

CekbOlat-bOlat said...

oh solat.. ^^ smoga ke jnjang pelamin..
ehem.. akak bile lagi ?

Prettywrite said...

k.izan..

a'ah nama Solat..unik..hehe..
time kasih kak..
gemukla compare to kawan tu..dahler selim..tinggi lak tu..huhu..
akak katik2 pung comei...heheh

Prettywrite said...

Lin..

kalau Lin ada sedara nak kenen2 kat yana bolehla bila2 pun..hahaha..

ooo..ok tak balikkannya soalan tu..nt nak tanya kat entry lin..ekeke

Prettywrite said...

Bolat..


aamin..akak?bolat ada abang tak?keh keh keh..

Cikpuan rara said...

solat tu je nama dye? hmm neways congrats! hmm cantek apa awak ni.kecik molek je.

Prettywrite said...

rara..

Nor Solatiah actually..:)
ehehe..cantek gambar..

Izan Ishak said...

tahniah utk solatiah n rosnizan...
comel ji empunya diri yg bertunang tu...

yg kawan si pentunang pun tak kurang comelnya. kak izan tgk maintain gojes gitu...

Prettywrite said...

k.izan..

terima kasih on behalf k.izan..hhehe..
alor takder comel2nya kawan pentunang tu..comot lg ada la..hahah

Hanis MY said...

samo lawa naik seri dengan saim tu... takpo nati sapa jugok gilirey dio tu... aminn...

Prettywrite said...

Kak Nis..

terima kasih kak nis..seri sokmo dale gambar..haha..aminn...gilirey tu tok tahu la bilo..tunggu kaknis balik malaysia lah..hehe

Ujie said...

wah..siap pelamin tu..

*gemuk la sgt cik yana ya!

Prettywrite said...

K.Ujie..

tu lah pelamin tu dia book last minit dah..hehe..

memang gemuk sgt ni kak..ahhaaha..

Teenager Housemaid said...

wah, nama dia solat?
unik!

ehem ehem,
akak bila lagi?
teehee~

O CIKTEDDY said...

manis name die..solat.huhu

Nisa Greennnpanda said...

wah..name die unik la.. ^_^

ehem2.. rmi nie yg dok tnye yna bile lg, ngehheehe.. XD

Prettywrite said...

memang unik dik..:)

tu lah k.yna pun tetanya-tanya jugak k.yna ni bila..haha

Prettywrite said...

semanis orangnya..:)

Prettywrite said...

memang tak pernah jumpa lagi orang nama mcm dia setakat ni..hehe..

alah tak payah tanya lah..yna pun tak ada jawapan..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...