23 February 2012

Tersiat Hati

Assalamua'laikum..



Masa tengah sapu2 debu sampah dekat kaki lima ofis tadi terpandang sesuatu kat parking..tengok2..arghhh!anak kucing dah pecah kepala!!


Tsskk...kesian nya anak kucing tu..siapa yang langgar tu..letak la kat tepi2..kesian sgt2..aku terus lari naik atas jer tak tahan sebak tengok anak kucing tu..sengal sangat sepatutnya aku tolong alihkan ia..huhu terkejut ok terus lari..


Kesian..itu baru tengok anak kucing mati..anak orang??tak tidur malam lah agaknya..manusia zalimnyaaaa!

3 comments:

sisdee said...

adehhh..klu boleh jgn le i nmpk camtu..ngeri :((

Aishah Jahirah said...

mgkn org xsengaja langgar...tp kalau sengaja mmg xptt.anak meow yg comel tu pun berhak hidup...;(

Ujie said...

erghh..ngerinya!
nak tengok pun tak snggup, camne nak alihkan tu..

*tadi baru dpt tau, adik faris tu dah meninggal dunia yana..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...