22 February 2012

Dah Kahwin Buatlah Cara Dah Kahwin

Assalamua'laikum..



Biasa lepas balik kerja aku tak layan pun handset..tersadai jerlah dalam handbag kat bilik..dah lepas maghrib karang baru aku usha tengok kot ada apa2..



Tiba2  malam kelmarin belek fon maxis..tengok number yang dikenali 4 tahun dulu 'missed call'..




Kenapa????


Biarlah masa yang menjawabnya..bulan lepas dia ada call aku tak jawab..ni pun call lagi tapi aku tak dengar..nak bantuan agaknya ya..


Hai lah manusia...

8 comments:

Niza Romli said...

ex ke? terdesak kt mana2 kot..hehe

Pen Biru said...

dia gila talak dgn awak agaknya..biarje la..

Masz Sidek said...

jgn layan org macam ni....

Munnafendy said...

eh serius menyampah kan lelaki mcm ni... =.=*

Ujie said...

'kisah lalu' yana ke?
hmm..toksah layan.

Pok Amai-Amai said...

Haish...sy yg da kawen nie pun org dok kaco je. Tp Alhamdulillah...skg nie aman hidup sy. Ms memula kawen n memula bersalin dulu, hebat jugak dugaan.

=D

CekbOlat-bOlat said...

tanya la dia.. kanpaa?

chenurulhusna said...

tuka no la kak:) settle!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...