14 February 2012

Menyanyi Kat Dapur Nanti Kahwin Dengan Lelaki Tua

Assalamua'laikum..



Aku kan spesies yang kalau kat dapur mesti nak menyanyi..tak tahu kenapa..
asal kat dapur jer laju jer mulut keluar lagu untuk nyanyi..
padahal suara..paham2 jer lah..:p


Satu hari tu aku nyanyi2 sambil cuci pinggan..
lepas tu aku stop tiba2 sebab teringat orang tua2 kata..
jangan nyanyi kat dapur nanti kahwin dengan orang tua..
dan dan aku gelak..tanya kakak aku..


Eh kenapa ya orang tua2 cakap tak boleh nyanyi kat dapur nanti kahwin orang tua?
macam tak logik jer..
artis tu takkan tak nyanyi kat dapur kot..elok jer kawin dengan orang muda..
balas kakak aku..
"bukan kahwin dengan lelaki tua..tapi kahwin masa umur dah tua..tengokla sekarang tak kawin2 pun lagi kan?"
hahaha..kuang asam ok..ya tak ya jugak..kahwin lambatlah yang logiknya..hahah..
macam2..

11 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

heheheh... :)

faiz fakhirin said...

ore tuwo royak, ore tuwo ni romantik...ahahahahaha

Ujie said...

kah3..!
eh..yana blm tua pun..relaks.

kalau anak sedara akak ditegur gitu, dia jwb..yelah, mcm mak kan? dulu mesti nyanyi kat dapur. sbb tu kawin dgn abah lelaki tua!
(sbnrnya bkn tua, cuma umur jauh berbeza..jadila lebih tua).

MeeRole said...

<---Tngah mencari..eh?haha

Onitsuka_hana said...

teguran secara halus ja tu.. di sebalik kata2 orang tua bermaksud tak manis anak dara nyanyi kat dapur. nnt air liur masuk dalam makanan.hehe..memandai je

CaDLyNN said...

ngee...suke kan memekak kt dapur..mcm legi cepat keje tu siap sambil2 kite memekak :p

hahaha...

jodoh tu di tgn tuhan..sabar ye yna :p

diana said...

tua2 tapi kaya tak pe la..heheh

Aishah Jahirah said...

sebenarnya takut air liur masuk dalam masakan....hehee kang ada perisa tambahan lak...:)

Aishah Jahirah said...

sebenarnya takut air liur masuk dalam masakan....hehee kang ada perisa tambahan lak...:)

misya said...

kakak perli la tu

Nisa Greennnpanda said...

ngehehehehe...
best aa ayat kakak yna tue, hoho..XD

xpe yna, jodoh yna akan dtg soon, insyaAllah.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...