06 February 2012

Amni Si Tomei-tomei!

Assalamua'laikum..



Tengok gambar lah ya..geram sangat dengan si comel neh!













Amni..anak sepupu aku..tu bapaknya sebelah sepupu aku yang baju hijau tu..dia passing kat aku sebab dah tak larat nak dokong..'nah moksu ambik pulok'..dengan besar hati aku terima..geram selalu tengok gambar jer dalam fb..mak aii..berat kemain..naik lenguh tangan aku..kejap dokong kejap letak..nangis rengek2 sebab ngantuk n panas..letak depan kipas terus sengih..hahah lawak lah awak amni..panas ya..hehe..



Amni nangis, emak sepupu Amni gelak..errr..ada ciri ibu mithali ke camtuh?kui3..



6 comments:

Munnafendy said...

mak aiii geboinye! bape bulan nih?

Acik Erna said...

comelnya baby tu..tapi yana beum ada gaya..he he

misya said...

bambamnyer,geram tgk

Mia Liana said...

ala... tembamnya... gerammm. rasa macam nak cubit je..

Pok Amai-Amai said...

Mak aih! Comelnya! GEram. Rasa nak geget paha dia tuh!

Izan Ishak said...

yana... ciri2 ibu mithali tu dah ada.

geram plak tgk amni...bambam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...