26 February 2012

Handsomenya Perempuan Tu!

Assalamua'laikum..



Pernah tak kau orang (orang perempuan ya) dikatakan handsome oleh seorang perempuan yang lain??pernah kah?


Aku satu hari pada 5 tahun yang lalu pernah kena macam tu ok..
Dok hostel biasa lah kan..
masa tu pulak rambut potong pendek..
tapi tak adalah pendek mana..standard gugurl jer..huhu


Tiba2 masa aku keluar bilik nak pergi laundry,
ada 2 orang jiran2 hostel aku tengok aku..
pastu diorang sengih2 kat aku cakap handsomenyaaaa..hahaha..seriau aku dengar..
bila bagitahu kawan2 aku diaorang boleh gelak lepastu tukar nama aku..


Tahu diaorang panggil apa?





Abang Yana!!rasa nak pelangkung jer sorang2..muka abang ke macam ni?memang tak lah kan?hehehe..

1 comment:

Izan Ishak said...

hehe... ada iras2 abang ke? mmg taklah yana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...