19 February 2012

Awak Yang Comel!

Assalamua'laikum..



Terima kasih aku nak ucapkan pada semua blogger yang sudi komen di entry Jom Main..Siapa Boleh Translate Ni Dengan Tepat?? ya..kau orang memang awesome walaupun tak paham pun emel tu..heheh..tergelak2 aku baca komen2 kamu semua ok..sebenarnya itu bahasa terengganu dicampur bahasa sendiri..so memang agak pening..heee..


ini emel yang kawan aku sent tu..


Minta kau orang translate ada yang tak paham..ada yang translate tapi salah..hee..takper2..at least mencuba kan..so ni printscreen kan jawapan yang  menepati piawaian ya...






Tahniah yang..nanti roger2 thru emelku ya.. anadelights@gmail.com.



Oh..ada yang bagi tanslation sangat kiut ok?..rebos tu kau orang translate rebus lah..rebah lah..hehe..memang lah ikutkan rebah..tapi maksud sebenarnya adalah jatuh..pening kan?hehe..ngecum tu mercun..kalau kelantan panggil bedil ok..lagi haru nak translate kan?hahaha..



Thanks kau orang..sporting sangat!!!apa pun pemenang seorang jer k..bajet dah melarikan diri..:))..


Terima Kasih Semua!:x




9 comments:

deno said...

tahniah buat pemenang...!!! deno sendiri pun tak pandai nak translate... padahal org ganu... heee:)

Waqheh said...

gua sempat baca tajuk tapi tak sempat buka entri lu tu...terima jugak tak kat gua?

Acik Erna said...

assalam eita..memang pening..apa pun ack x faham

Ujie said...

hahahaaa..
rasanya akak ada jwb..mee rebus!
jauh betul lari...

Niza Romli said...

memang gagal la nk translate loghat t'ganu ni..tapi suka dgr org ganu ckp.

Mr.Clive said...

hahahahha niceeee setailo la!

Nisa Greennnpanda said...

congrats~!!!

muahahahahahahahaahahhaahaha.. XD
gelak guling2 lak bile tau ape translation yg btul, hehe..
rebos tue rebah eh? ngeheheheheheheheehehe.. XD malu lak sy....

Onitsuka_hana said...

haha ngecum tu yang confius.Hana jawap lucu.hahaha lawak2

Aishah Jahirah said...

akak memang tak paham pun..udah translate baru paham..haha kalau akak translate jugak tak tahu la jadi apa maksudnya....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...