22 February 2012

Jeput Malas & Laksam Kelantan

Assalamua'laikum..




Laksam tu feveret forever daku..laksa Kelantan aku tak berapa suka..aku prefer laksa Penang..ohhh..dapnyerr..hehe..


Jeput malas yang enak dimakan dan berkhasiat..hehe..kau orang panggil apa ya..kenapa aku boleh lupa ni..aduhh..minum air semut banyak sangat kot..hoho..


Nyam..nyam..nyam..B-)

7 comments:

Aishah Jahirah said...

suka jugak akak bila sesekali dapat mam laksam....kecur air liur...tapi akak lbh prefer laksa penang la...:)

Acik Erna said...

assalam yana..jeput pun ada malas ye..

ieda said...

malas2 pun jadi gak kan ;)

Niza Romli said...

akk plak tak suka laksa penang, suka laksa kedah tapi dah keja kt penang..kena hadap jgk la laksa penang. laksam pun suka tapi kena letak cili banyak, rasa pedas2 baru sedap. :)

Woofer Storm said...

sedapnya..nak skit..

#datang kelantan,tolong buat blh?heheee

SS Blog Shop said...

samala kita...laksam mmg feveret tp kalu laksa xberapa sgt...he3...sedapnya...

Hani Syahani said...

kalo saye x sebot jepot tapi jempot-jempot..hehehehe

isk sedap tu kalo petang-petang sambil minum milo panas !! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...