14 February 2012

Makan Nasi Pukul 3.30 pagi

Assalamua'laikum..



Semalam adalah malam yang paling menyedihkan bagi aku tahun ni..entah apa merengnya tak tahu lah..lepas maghrib semalam aku terlelap..ingat macam selalu la terlelap sekejap jer..


Sekali tengok jam dah pukul 10.30??stress ok..macam tak rasa nikmat hidup..dahla siang bekerja..apa lagi..nangislah!hahaha..lepastu aku terlelap balik..sengal kan?macam overdos ubat tidur jer gayanya..


Sedar2 balik terus menggagau handset tengok jam..pukul 3??melompat terus dari katil..isyak belum lagi..huhu..bangun solat2 semua pergi dapur ler cari nasik..sambil on tv..layan drama kat tv3..hehe..ma aku terjaga dia siap pelawa kenapa tak ambil kerabu kat dalam peti tu?wahhh..ini emak kesayangan ni..hehe..


Siap2 makan..basuh kain kejap..eh tiba2 mata berat balik..hahah..alarm handset 6.15..last2 terbabas jugak 6.45 baru ku subuhkan diri..hehehe..


Malam ni taknak la jadi macam semalam..nyesal weyh takleh nak ngobrol2 dengan ma and kakak aku..hehe..takkan tidur awal lah malam ni vanilla coklat lagi..pelangi kasih lagi..sibuk..sibuk..hiksss..

11 comments:

faiz fakhirin said...

ore kelate meme suko makey mlm...hehehe

Pen Biru said...

hah! jgn terlepas vanilla coklat mlm ni..best tuuu

puteri rimba said...

haaahaaa...serupo la kita...lepas maghrib tido ngan kain2 semayang nak tunggu isyak...sekali bangun2 dah kul 1 pagi....konfuse jap...heee..n bangun solat,then cari makanan ...laparrrr...heeeee....

Hanis MY said...

penat dok oh tu takpo male ni tok terbabas doh kut

:: Mrs.Eady :: said...

heheehehe....nasib baik sedar kalo dak..subuh je la terus.. :)

wan nurul hezrina said...

akakpun nay layan vanila coklat gak..samalah mlm tadi tido awal.kul 4 bangun solat isyak...se kecik 2,2 cirit birit..berganti2 basuk berak dowg=)

Ujie said...

mmg rasa benci dgn diri sendiri kalau jadi gitu kan. benci sampai nak nangis..

Pok Amai-Amai said...

Peh! Sy tak ley bt cam tu. Selagi umah tak setel, jgn hrp sy nak tdo mcm tu. Ahhh! Boleh jdk gile.

Mia Liana said...

uikkk... penat sangat la tuh...

Izan Ishak said...

hehe..kelakarlah yana ni...penat kan kalau terover tido.

Nisa Greennnpanda said...

ngobrol2...like that word!! hehe.. XP

wah...nsb baik bgn gak kn, hehe.. overdose sgt dh tue, hoho.. XD

sy nie dh lame xlayan tv, huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...