18 March 2012

Sehati Sejiwa

Assalamua'laikum..


Bukan dengan jodoh kita jer boleh sehati sejiwa sebenarnya kan..tapi dengan sesiapa sahaja orang yang rapat dengan kita boleh jadi macam tu..termasuklah bestfriend..


Tadi kan saya sehari suntuk dok mengulang dengar lagu Sudah Cukup Sudah jer kan..last2 tiba2 Joja sms bagitahu baju jahit manik K.Ja(kawan K.Nani) tak sempat siap hari ni..so dia mms kan gambar..esok baru siap..


teman sejati sukar dicari..ini pakai baju sama2 purple pun kebetulan jer..ahah..


Lepas tu mintak saya cari code cmt lagu Sudah Cukup Sudah tu kalau saya tak bizi..terus saya gelak2 sorang2 lah kan sebab sms..tak sangka la kan saya seharian dah dok meroyan dengan lagu tu tiba2 dia pun nak meroyan sama dengan lagu tu..ahaha..saya bagitahu dia then dia reply kenapa lah kita ni nak sama jer..ahaha..jodoh kot..jodoh kawan baik..heee..

5 comments:

Hani Syahani said...

Kate org kalo sehati sejiwa ni nk buat ape pon same je, lelame org tgk kite muke kite pon hmpir same, smpai org kate "eh mcm adik bradik lerr" gituuu...hehehe :)

Unknown said...

betul2...sapa sapa yang dapat memahami kita tanpa memerlukan kita berkata2...haha...tu la namanya sehati sejiwa...kehkehkehhh

Cik Ina Do Do Cheng said...

bukan senang nak cari kawan sehati sejiwa ni. cantik baju purple tu.teringat masa cik ina duk asrama, ada gak kawan yg sehati sejiwa, pakai baju sama.

Sue Izza said...

betul la,kalau dah lama kawan atau selalu spend time sama,hati perasaan pun dah banyak berkongsi,tu yang banyak persamaan tu,kekeadang saling terpengaruh..heeee

Jahirah said...

selalu camtu la kawan baik mesti ada je yg sama2 fikir,sama2 nak buat. instinct kot sbb rapat...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...