22 March 2012

Surat Dari Na Untuk Abe Kob

Assalamua'laikum..


Selamat membaca eyh surat cinta ni..maaflah kecik sangat kauorang klik gambar pastu nanti baca eyh..baru bleyh nampak tulisan tuh..ahah..



Yang pasti Na tu bukan saya..hhehe..tok tehe selok suko.. adula sapo punyo kkijo tulis sughat ni eyh?hehe


Tq semua komen2 dalam entry yang lepas2..semoga kebahagiaan jadi milik kita semua di dunia dan akhirat..:)


Apakah manusia itu mengira bahawa mereka dibiarkan saja mengatakan; "Kami telah beriman," sedangkan mereka tidak diuji? Dan sesungguhnya kami telah menguji orang-orang yg sebelum mereka, maka sesungguhnya Allah mengetahui orang-orang yg benar dan sesungguhnya Dia mengetahui orang-orang yg dusta." 
(Surah Al-Ankabut 29: Ayat 2-3) 


14 comments:

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

tak paham pun...

terjah dari blog mAk dara

Ujie said...

Hehe..belit lidah bacanya..
Paham sikit2..

faiz fakhirin said...

buleh kiro surat na ko abe kob...hahahaa...surat abe kob xdok ko...

CekbOlat-bOlat said...

hahh?? ekekeke

puteri rimba said...

penah baco doh...selok kero dok suko...hahhaaahaahaa...
p/s-kumpul duit cepat,wat tubik viva sekor,buleh mari derak sini..heeee

Mr.Clive said...

wahhh tak paham apa yang ditulis...translate plsss!heheh

Woofer Storm said...

tak berapa nak fhm sngt surat tu,,adehhh pusing sekejap..

~sis,jgn sdih2 lagi k^^be cool..kita serupa..heeheee

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina tak berapa faham sangat surat tu.

dah okey ye yana, semoga ko dah lupa peristiwa yang melukakan perasaan ko tu ye.

Rai said...

haih..kena tanya pada yang pakar ni (encik shujin) hehehe...

Pok Amai-Amai said...

Klu org mcm sy, rsnya juling bijik mate nak fhm satu2 perkataan. Tp msh boleh fhm. Hehehehe...

eda_ej said...

kak eda org perak.. cube gak bace tapi pham sepatah due je.. hehhe...

Mak Wardah said...

Salam. X faham ape2pun. Sastera dia tinggi.

Ann Ishak said...

alahaiii tak tergapai maksudnya, pening sudah kepala ku

Niza Romli said...

haha..puah jugok la Na weh nok pehe so so ayat tu.

#tapi akk suka betul la dgn loghat kelate ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...