20 March 2012

Akhirnya Terjawab Semua Persoalan..Semua Aku Dah Jangka

Assalamua'laikum..


Entry deleted.
tq friends for ur supports!

16 comments:

Anisa Hang Tuah said...

dear please

sedih

Hani Syahani said...

akk tau perasaan adik sedih & hancor camane, xpe dik ade hikmahnya,betul tu idup bagaikan roda,dia tgh kat atas biakan je,ngslah puas2,tp jgn buat benda yg bukan2 sudah ye,live must go on !!!

Niza Romli said...

akk pun phm perasaan yana cemana skrg ni. cuma yg akk boleh kata..yana patut bersyukur, biarlah dia dgn dia tu. Yana pasti akan dpt jodoh dgn org yang berganda2 lebih baik dari dia. sabar ye.

:: Mrs.Eady :: said...

Ohsayang....dun wory!
Akan ada kebahagiaan & kegembiraan menanti kamu nnti,jgn risau jgn gusar!

Nak pinjam bahu akak? meh sini..ai peluk u ketat-ketat! :)

eda_ej said...

saba ye dik.. mule2 mmg kite sakit.. tak pe layan je prasaan tu.. nnt mesti kite lega.. cayok2!!

Rai said...

yana,
syukur semua ni berlaku sebelum yana ada ikatan yang sah dengan dia. insya allah yana akan jumpa yang jauh lebih baik..jgn difikirkan sangat kesedihan.. look this thing happen for a reason.. and a very good reason..at least yana tak perlu hadapi suami yg tak setia..

Pok Amai-Amai said...

Bravo!

Semangat yg kuat mcm nielah yg kite nak. Takkan kite nak lemahkan perasaan kite hanya krn lelaki? No way! Tak mungkin kan? Pedulik kan lelaki yg takde mse depan tu. Klu kite meratap sbb lelaki yg tak boleh nak menjamin ms depan kite, mmg kite bodohkan? Tapi awak adalah org yg sgt bijak. Tak perlu meratap pemergian die. Lantak dielah dgn perempuan mane pun. PErcayalah! Jodoh awak sudah tertulis. Dan sy yakin, jodoh awak itu adalah seorang yg mampu membimbing ke awak ke jalan yg benar. Bukan setakat itu malah awak juga tak perlu bersusah payah membantu suami mencari rezeki sbb sy pasti suami awak nanti bukan dari kalangan lelaki yg POKAI. So, dear! Kuatkan semangat! Awak cantik! Sape yg tak nak awak? Kan? Kan?

puteri rimba said...

kisah kita lebih kurang...guna alasan lain,padahal dah ada pompuan lain..ermmmm.....sabar dik...sekurangnya belum ada ikatan yang sahkan....kalau dah ada ikatan,lagi sakit...ingat satu je...Allah beri kita lalui semua ni sebab Dia tahu kita mampu...bersedih lah...tapi biar berpada...sedih itu normal sebagai manusia,tp dalam bersedih renunglah hikmah Allah uji sebegini...be strong ye...

Ujie said...

BETUL..ALLAH SYGKAN YNA!
Dia hindarkan yana dari lelaki begitu. Lelaki yg tak sesuai sebenarnya dgn yna.

Syukurlah...nyata bahawa tiap peristiwa ada hikmahnya. cuma kdg2 tak terlihat.

Anggaplah dia sbg 'sekolah cinta' buat yana dalam perjalanan utk bertemu dgn bakal suami yg soleh.

cik ika said...

sbr ye sis..insyaallah ada lelaki baik utk akk pasni..

Mr.Clive said...

pertama sekali,bawak banyak bersabar...setiap yang berlaku ada hikmahnya...

kedua,ini jugak pahit manis kehidupan.dari pengalaman awak ni,awak jadi lebih matang tapi jangan tutup hati! jangan mengalah...perjuangan belum berakhir selagi awak kuatkan semangat mengatakan ia belum berakhir... :)

ketiga, ada orang lain yang tengah menanti awak.mungkin dier lambat sedikit sebab tertinggal bas masa otw nak g jumpa awak,tapi percayalah dan tolonglah percaya, satu hari kelak,dia akan sampai mengetuk pintu hati awak dengan niat yang ikhlas... :)

keempat, take care. :)

Woofer Storm said...

siapa berani buat onar ngan sis sy ni..ni nak kena ni..

~sabar ye sis,sy nak nsihat lebih pun sy pun sama je..apapun percaya tuhan ada untuk kita tika dalam susah dan senang..cinta itu indah,namun bisa membuat kita menjadi binasa..

Onitsuka_hana said...

sedihnya.. risau hana berada di tempat yana. kekadang hana terpikir juga bagaimana hana di tempat dia. masa depan kita kita xtau apa yang akan terjadi. kekadang kita sendiri pun boleh tersilap langkah..

Taty Hasbi said...

Salam...bykkn brsabar ye...Sedih pulak baca entry kali ni..sedih sgt...mcm trasa brada di tmpat awk plak.InsyaAllah, 1 ari nti psti akn ada ssorg yg jauh lebih baik dr sblm ni yg awk akn jmpa.Jdoh itu di tgn Tuhan.Setiap org kan sudah ditntukan jdoh msg2..Harap awk tabah.Tenangkn hati tu.

Cik Ina Do Do Cheng said...

Jangan sesekali menangis kerana lelaki yana. yana tak pe lagi sebab belum berkahwin ngan lelaki tu. perjalanan hidup yana masih panjang. cik ina berani cakap cam ni sebab cik ina dah rasa lebih dari tu, tapi cik ina tak pernah tulis dalam blog sebab tu cite lepas, cik ina tak nak kenang lagi. yana hidup untuk hari ni, jangan pikir yang lepas dan masa depan, nanti yana akan lebih rasa tertekan. cik ina doakan yg terbaek buat yana ye.kebahagian adalah milik setiap manusia yana.

Teenager Housemaid said...

T_T

lelaki...
*sigh
semuanya sama..

kak, moga tabah...saya taktau nak cakap apa..
*just a big hug for you*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...