01 March 2012

Nervoussss!!

Assalamua'laikum..



Esok hari yang paling getir dalam hidup aku..hari yang aku akan menduduki ujian..ujian yang aku takuit selama hayatku ini..sehingga akhirnya di pertengahan hayat normal manusia ni baru aku buat keputusan menempuhnya..oh oh oh..


Ok lah..macam terlalu tragis pulak..ahaha..


Sebenarnya esok aku akan ambik ujian KPP..haaa?yerrrrr...aku baru nak ambik lesen memandu..kwa3..nampak jer macho tapi pengecut weyh..tak jantan la macam ni kan..hahaha..


Tak kisah lah..ini yang dikatakan seru..selama ni aku dok takut nak ambik lesen memandu sekarang aku dah berani melawan perasaan..cey..cey..cey..seru la ni kan?:))


Doakan aku lulus 42/50 or sebenarnya seboleh2nya aku nak dapat 50/50..heee..tapi aku aim 47/50 pun dah ok kot..argghh paper pun nak lulus!!!taknak duit terbang sesajer untuk repeat test nanti..huhu..

buku hikmat tiap2 malam study..wakaka

muka serabai pempuan stress!!hahaha..



Doa ya!!terima kasih ;)

11 comments:

~ yus ~ said...

InsyaAllah boleh lulus. Akak dulu sekali je test lulus dpt 48/50. Test tahun 2000,umur 24 masa tu, hihi.

CaDLyNN said...

gudluck yna!
u can do it...

lin pon sekali je amek lesen tau..alhamdulillah sume pass :)
tp yg klakanye mase jln raye tu..terlupe pki seatbelt..kah2..nasib baik jpj tu kasi lepas sbb yg len ok :)

sisdee said...

good luck..mudah2an smua dpermudahkan...

ai dulu amik sekali jek alhmdulillah :)

Mr.Clive said...

hahaha ingatkan exam apa la tadi...kehkehkehhh...

jgn neves pulak sok!
good luck!caiyok3! :D

Ujie said...

relax..
kakak akak umur 35 tahun baru amik lesen tau. dah le basikal & motor pun dia tak berani, tapi sbb terpaksa..amik lesen keta gak. LULUS!

semoga yana lulus ya!

Aishah Jahirah said...

semoga berjaya yana...kalau dah khatam satu buku tu insyaallah lulus.akak dulu dpt 48/50.lagi bape hari nk ujian baru pulun baca.hehee kenangan tu semua...

Ujie said...

ok, dah buat yg yana tag tu.
baca..jgn tak baca! ^__^

Cik Lia Lomi said...

semoga berjaya!, kalau kena ulang mesti satu kerugian kan???.

Woofer Storm said...

gud luck kak..jgn stress sngt ye^^

Azhafizah[フィザ] said...

So far ok tak?Lepas ni belajar driving lak.all the best ^__^

Onitsuka_hana said...

takut.muka jpj garang. ceaah gimik je..wat molek deh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...