28 March 2012

Tahun 2012 Tahun Melawat Kelantan

Assalamua'laikum..



Dah lama cari lagu ni..akhirnya ada jugak di youtube..pada yang tak tahu tahun 2012 ni juga tahun melawat Kelantan..sesiapa yang belum datang Kelantan jemput2 lah ke negeri taman serendah sekebun bunga ni ya..kami mengalu2 kan kedatangan anda semua..:)


Lagu Tahun Melawat Kelantan-2012.. (naik seh dengar lagu ni..hahaha)


Tahun 2012 tahun melawat Kelate~~

pusako seni disanjung..
warise budayo dikendong..
syariat agamo dijunjung..
negeri kelate negeri terulung..
:x



Anok2 KELATE hok mano lamo tok kelik tu sila lah jengah kampung halame anda..;)

bye2..:)




12 comments:

puteri rimba said...

huuu...huuu rindunyaaaa....nak kelik...masa tak mengizinkan...maklum lah,balik klate tok leh kelik poket kosong...bahaya...haahaahaa

ummiarissa said...

sedap lagu tu...sempena tahun melawat kelate...kawe akan kelik kelate sokmo...

Niza Romli said...

internet cam ciput cabi..semput2 nk tgk video.

harap tahun ni boleh gi lagi..etokkkkk! huahaha

Hani Syahani said...

dik, tunggu akk eh, akk x pernah sampai sane ni...hehehe

faiz fakhirin said...

saye oram luar..siape boleh tlg jadi tourist guide utk saye?..nanti boleh kita berjalan atas tembok..

lisa said...

kito ore ganu :DD
ado la sikik mix kelate nya :D

Izan Ishak said...

bestnya lah.. entah bila dapat jalan2 kelantan lagi agaknya ye. rasa2 kalau k.izan pegi sana, yana nak jadi tourist guide k.izan tak?

cik ika said...

jom2..hehehe

Munnafendy said...

yeke tahun 2012 tahun melawat kelantan? erm...nape la tak diuar2kan

Ujie said...

tak tau pun! yg taunya thn ni mlwt Perak.

akak teringin nak ke gunung stong..rindu saat2 kat basecamp nya.

Onitsuka_hana said...

tinggal beberapa bulan lagi hana menetap di kelantan. bila nak jumponya ?hehe

Aishah Jahirah said...

lama xdtg klte......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...