12 March 2012

Beruntunglah Kita

Assalamua'laikum..



Pagi-pagi sampai ofis nampak dia sedang lena tidur dekat depan pintu..saya dah berdebar-debar takut dia terjaga n sergah saya nanti..huhu..


Tapi dalam masa yang sama simpati pada dia..walaupun dia tak siuman tapi dia juga manusia..kalau tak sejuk masakan dia selimutkan badan dia dengan tuala yang entah dari mana tu..:(



Bersyukurlah kita diberi kesihatan dan akal yang waras n berteduh di tempat yang selesa..mujur masa saya bukak grill dia tak terjaga..kalau tak lintang pukang jugak saya lari..hehe..


4 comments:

Rai said...

kesiannya...mana pegi sedara mara dia agaknya kan...

Prettywrite said...

entahlah K.Rai..dah tak ada orang mengaku sedara kot sebab dia macam tu..huhu..

CaDLyNN said...

kesian tp kalo lin jd yna...cuak woo..takut tak sempat lari kalo kene sergah..huhu

Prettywrite said...

ahah..memang cuak lin..tp berhati la masa bukak grill tu selow2 jer..takut dia jaga..hik2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...