30 May 2012

Terima Kasih Blogger Cadlynn

Assalamua'laikum..


Linnnnnnn!!!hehehe..terima kasih manyak2 eyhh bagi yana semua souvenir tuhh..terharuuuu orang ingat kat kita..hik3..

Hadiah dari Lin sempena vacation beliau ke bangkok..:x


Hadiah ni dapat hari Rabu ke Khamis lepas eyh dah lupa..terkejut sangat..memang lin ada bagitahu nak pos tapi tak sangka dah sampai..hadiah orang jauh..siapa tak terharu?happy?nak lompat?keh3..
Terima kasih sangat2..:)

10 comments:

Rai said...

comel!! siap ada surat dari kertas A4 gitu..macam koyak dari buku latihan kan..hehe..

Cik Mizah said...

hehe..untung2

-gedek! said...

Wei!

Tak aci...!!!!!!

:: Mrs.Eady :: said...

best!

Pok Amai-Amai said...

Sonok kan klu dpt hadiah? Tp lagi seronok bile yg menerima tu menghargai sgt2 hadiah yg diberi.

=D

Ujie said...

Mesti lebar je senyum yna...^__^

Aishah Jahirah said...

amboi sampai nak lompat tu...;p

ctk said...

banyaknyer souvenir dia dpt....untungnyer dia...hehe

Hani Syahani said...

wah! dari bangkok tuh, tahniah dikk..hehe

CaDLyNN said...

err...huhu...sogan den..
hadiah combine dr melaka+singapore+bangkok..ekeekekekeke

a'a koyak buku latihan =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...