30 May 2012

Rezeki


Assalamua'laikum..


Harini dah gaji tadi bos keluar terus put RM20 on my table..i just confused apakah ini?then apalagi tanyala 'eh duit apa ni'? ingatkan suruh simpan dalam drawer untuk tabung ofis tu time emegency..lepas tu baru teringat eh mana boleh tanya balik..keh3..dia tak suka kalo dia bagi duit apa2 then kita tanya dia duit apa..dia kata diam2 jer..wahaha..kalo dia tak bagitahu tu maknanya duit untuk kite ler..tapi tadi dia replied tu pun dari belakang 'duit lebih'..bonus?ok lah..tq!:p

14 comments:

[PCL] said...

mmg rezeki kamulah tu..ada gatal2 tgn ke sblm ni...keh2..

ctk said...

rezki2....uit....bos kamu tu malu2 ke...hehe

mummY daniSha said...

eh..bole mcm tu pulak eh...heheh..kelakar la boss yana ni =)

mummY daniSha said...

eh..bole mcm tu pulak eh...heheh..kelakar la boss yana ni =)

Rai said...

klau dia bagi time hujung bulan sebelum dapat gaji tentu lebih bermakna kan..maklum la poket tgh sakit..apa pun murah rezeki yana hari ni..hehe

Hani Syahani said...

amboi, bila dpt duit terkejut lah pulak ek, dh namanya rejeki kan...hambik jolah...heheh

Cik Lia Lomi said...

rezeki..moga di tambah-tambah sampai 50 hengget pulak..heeeeee

eLL said...

bos yana dah kahwin ke? hehe

Cik Mizah said...

kalao belum kahwin ada maknaaaa...HAHA

Ujie said...

Untungla..blm ujung thn dh dpt mini bonus!

Prettywrite said...

[PCL] : tak ada pulak..oh gatal tangan nak dapat duit eyh?hehe

ctk : heee..dia bukan pemalu tapi malas nak layan..:p

K.Mas : memang pesen dia gitu k.mas..redha jerlah..haha

K.Rai : a'ah kan..nak makan pun semput..he3..ya lah alhamdulillah..

K.Hani : uishh..mmg ambik laju jer masuk purse lepas tu..hahaha

Lia : ahah..ameen!

K.Ell : belum lagi tu..:p

Cik Mizah : uit takder maknanya makna2..haha..dia memang biasa bagi bonus tkejut2 macam tu..

K.Ujie : hehe alhamdulillah..tapi kat sini bos tak kira ujung taun ke bila..time dia nak bagi dia bagi jer..esp. lepas dapat payment projek yang besar2..hoho

All About AnaYna said...

ehem2..rezeki jgn ditolak..musuh jgn dicari dik hehehe.

atuk said...

Assalamualaikum Yana

Salam ukhwah

itu tandanya rezeki yg tak disangka2

harap saya pun dapat rezeki macam tu...

Lynn said...

oish..okaylah tu...leh ar makan fastfood..hehehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...