22 July 2012

Maggi Sup

Assalamua'laikum..


Ayu prepared maggi sup for us just now..hew..sedap!lapar punya pasal..bulan puasa memang gini kan..lepas balik terawih mesti perut kruk krak mintak makan..nak beli colek ke apa2 tadi hujan pulak so balik cepat2 jer..last2 kau suruh aku..aku suruh kau masak..akhirnya dia mengalah..i kata maggi aku dah beli mu la pulok masak..haha jahat perangai..


Ok la nak tido dah..karang tak bangun sahur kang naya..hee..nite peoples!;)

11 comments:

Anum Shukri said...

huhuhu...teringat poso kg..kalu kelik terawih bulih beli colek..dok johor susoh nok jupo supo klate..

ummiarissa said...

maggie sup pun jadik ye...aik makin banyak makan lak pose2 ni...patutnya kurangkan makan...he he he

mummY daniSha said...

masa bujang memang suke makan megi hehee..

mummycda said...

akak dalam list brg dapur mesti ada maggi....sedapkan tambah2 lak kalau dah lama tak makan.....:)

eLL said...

yana duk umah bujang ko?

ayut said...

aha...megi plak..ayut mmg tak mampu dh nk mkn lg pas trawih..jwab ye mmg minum air msak then tido..bgun mkn sahur je trus..hahaha :)

Rai said...

nak colek jugokk..mintak2 la pokok pauh ma tengah berbuah skang ni.. balik raya nanti bulih makan dgn colek..hihihi..

Aishah Jahirah said...

maggi pun sodap apa...terbayang maggi perisa kari ni..hoho
slmt menjalani ibadah puasa yana...;)

Hanis MY said...

sungguh2 balik terawih mesti nok ngunyah dop... sedap napok megi sup tu

atuk said...

Salam Ramdhan Pretty

mee segera...
tak eluk amalkan makan mee ni

Knor said...

sambung mknlah ni ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...