05 July 2012

Nisfu Syaaban │ SMS Yang Buat Saya Menitiskan Air Mata

Assalamua'laikum..


"Salam sempena nisfu syaaban ni, aku nak mohon maaf andai ada salah tersilap gurauan sehingga mengguris  n terkoyak hatimu tanpa aku sedari..terima kasih tak terhingga sebab sudi jadi saeng aku..terima kasih sokmo ada time aku susah senang..moga persahabatan kita berkekalan hingga akhir hayat..terima kasih Tuhan sebab kirimkan hambaMu ini seorang sahabat seperti yana..bahagiakanlah hidup sahabatku ini hingga akhir hayat ya Allah kerana aku amat menyayanginya..selamat menyambut nisfu syaaban na..=)"
_Joja: 4July2012 : 09:43:08pm


Terharuuuuuuuuuuuuuu..
it's dedicated to me n saya rasa sangat2 tersentuh..bila ada kawan yang menghargai dan mendoakan kita sampai macam tu sekali..i feel blessed..


semoga sahabat saya ini tabah dalam kehidupannya..saya tahu dia banyak dugaan dalam hidupnya..saya akan sedaya upaya menjadi kawan yang terbaik semampu yang saya boleh..tq jugak jadi kawan aku..:)


.:Hari Nisfu Syaaban adalah hari dimana buku catatan amalan orang-orang Muslimin selama setahun diangkat ke langit dan diganti dengan buku catatan yang baru.:.


“Ya Allah aku pohonkan kemaafanMu daripada apa yang akan diturunkan dan aku pohonkan keredhaanMu daripada kemurkaanMu dan aku berlindung kepadaMu daripadaMu. Aku tidak dapat menghitung pujian terhadapMu seperti kamu memuji diriMu sendiri."

13 comments:

Kesuma Angsana said...

pun ada terima sms smpena nisgu syaban ni!

kakcik said...

Itulah ertinya sahabat. :)

Ujie said...

Sgt terharu..mesej yg penuh kasih syg!

New Hope said...

salam,

hmmm sahabat sejati

KLIK: ISU MATRIKULASI DAN PELAJAR INDIA

ummiarissa said...

Alhamdulillah..kerana bertemu sahabat yang baik cam zana ni..semoga dibawa sampai bila-bila...kimsalam akak kat dia ye yana..

mummycda said...

salam nisfu syaaban jugak buat yana....moga2 persahabatan yana akan kekal selamanya.....:)

eLL said...

salam.
selamat berpuasa. untunglah sesiapa yg berpuasa hari ni. (sedih)

bestnya kawan macam ni kan.

Knor said...

selamat berpuasa juga..

beruntung dpt kawan yg dpt menangis dan ketawa bersama..

faraherda. razalan said...

Semoga buku baru ni dpt dihiasi dgn amalan yg diterima olehNya. Yeay!

Sue-Rya Qistina said...

terharu sungguh bila dpt sms camtu. semoga persahabatan korg berkekalan ok. :)

Kazman / Sue said...

rakan susah senang tu... susah nak cari...

eynda said...

Beruntung sebab dapat kawan macam tu...

Rai said...

Untungnyaa..akak takde dpt smsm mcm tu... Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...