30 July 2012

Lagu Raya

Assalamua'laikum..


Annoying kot baru 10 ramadhan dah berkumandang lagu raya..tak sesuai sangat lah rasanya..sempurnakan puasa tu dulu barula boleh nak layan lagu raya..tu pun tunggu da msuk syawal la..macam tak sabar2 nak ramadhan berlalu pergi jer..?tak tahu ke hikmah dan kelebihan ramadhan ni?haih..


To stesen radio..prihatin la sikit..lagu bulan puasa takder kedengaran pulak..hish..

8 comments:

Iffah Afeefah said...

biasalah tu

kdng org lg esaited nk raye

sbb die best

eLL said...

bukan ke prosedur siar lagu raya di media pada hari 15 ramadhan ke? dah tukar ek sekarang ni?

diana said...

setuju la...patutnya kita raikan ramadahan ni lebih dari raya..kan??bukan tak boleh pasang lagu raya tapi tengok kat radio2 ni cerita pasal ramadhan tu kurang sangt.kalau nak dengar ,kena dengar la radio nasionAl ke.baru ada petang2 cerita pasal ramadhan ke,lailatulqadar ke..

Aishah Jahirah said...

kt pasar raya pun dah mainkan lagu raya...dlm ati...puasa pn xabeh lg kot...

mummY daniSha said...

samala kite yana....kat jusco pun dah bukak lagu raya..alaaaahaiii..belum hari ke 10 lg

Anisa Hang Tuah said...

heeww

meriah lah tuu

sbb tu depa pasang awal-awal

MulutPayau said...

betul tu...akak setuju sangat....

Izan Ishak said...

betul yana.. bukan radio aje dah putar lagu raya, dekat mall pun camtu juga... hmmm... baru 1/3 ramadhan kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...