23 July 2012

3 Ramadhan | Hujan

Assalamua'laikum..


Tengah tunggu nak bukak puasa..tiba2 hujan,ribut dan petir dengan amat menakutkan sekali..bumbung rumah ni dengar macam dok terangkat2..ya Allah janganla jadi yang tak diingini..nampaknya terawih kt rumah jer malam ni..huhu..selamat berbuka semua..

5 comments:

Onitsuka_hana said...

Kat umah hna pc hujan dalam pukul 8lebih

Ujie said...

kat bangi ni pun hari2 ada hujan. tapi takde ribut. akak suka hujan!

Izan Ishak said...

hujan rahmat di kala ramadhan...

kat sini kalau tengahari dah start panas terik... rasa tak tahan pun ya...

nik ros said...

menakut kan la jugak mcm tu.

wan nurul hezrina said...

salam ramadhan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...