07 June 2012

Euro 2012 Dah Nak Mula

Assalamua'laikum..


Kul 12 nanti kan start euro?hahaha..daku pun dah terjebak sama neh gara2 iklan countdown euro kat tv3..hew hew..pestaim nak layan game nih..dupdap2 rasa..tidakkah anda merasakan yang sama?kah3..


Saya tak pernah ni terlibat dengan benda macam ni..selain bola malaysia luar2 tak minat..tapi ini tahun makin addicted sudah..dulu2 zaman sekolah rendah kalo tak silap pernah layan world cup sampai berjaga malam..semangat..bukan paham pun pasal bola..cuma nak tengok Jepun main..player Jepun hensem2..hahaha..ingat lagi player nama Shinji Ono..masa tu kepala dia botak..tapi ada lagi sorang yang saya suka tak ingat nama lah..time tu memang tengah menggila pasal Jepun..Yutaka Takenouchi actor yang paling i in love sekali..hahaha tah papor..sampai dream country pun negara jepun..dah tua2 ni takder makna nak minat2 dah aih..


So nak sokong team mana nih?hak2..kompius..nak sokong Sepanyol aci tak?berdarah jer hati sebut Sepanyol..keh3..k lah nak siap balik..nak g kenduri..tata ;)

9 comments:

Fadlina Nasir said...

yana layan euro kee?. fuuyoohh!.hebat2..

pok amai-amai said...

Oh! Tak keje ke?

pok amai-amai said...

Oh! Tak keje ke?

ctk said...

ct minat gomo kelate gomo..hahaha

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhh pasti penuh kedai kedai mamak nanti semua fan fan layan tgk bola kann hehe

ummiarissa said...

waaa....tak tahu negara apa nak sokong...sebab tak tahu apa nama negara yang terlibat...dasatnya diriku....tengok je lah meneman suamiku

Ujie said...

Ehe..akak & suami tak layan bola.
Tp tau gakla yg euro2012 nak mula.

eLL said...

red warrior! eh, entah tak tahu. perancis ok tapi zidane takde dah... tak minat la. lagipun suami tak layan bola jadi layan jelah bola-bola api. hehe

Aishah Jahirah said...

wah layan bola...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...