06 June 2012

Amplang │ Sabah Mari

Assalamua'laikum..


Kerana K.Nani daku kenal apa itu amplang?heheh..sedap rupanya cekedis ni..cekedis tradisi orang Sabah ni kan..waaaa..saya dah jatuh centa sama ini amplang!sebiji macam cekedis yang ada jual kat kedai2 tu kan..tapi yang macam ni lagi best kot..


See?1 tupperware tu da nak abes dah..sedap!mana mau cari stok lagi??hukhuk..kena tunggu K.Niey balik pulok la..huwaaa..lama lagi..mana orang Sabah?saya nak amplang free ada orang nak bagi?hihihi..


7 comments:

eLL said...

rupa bentuknya macam buah rotan tu ye?

Prettywrite said...

k.ell..
ha'ah..tapi ni besar sikit la n ringan jer..

Rai said...

warna kuning camtu tetiba teringat cikedis durian..dengan jeruk cermai..aihh..apa kena mengena.. haha..

pernah dengar amplang..tapi tatau benda apa..cikedis rupanya..hihi..

eLLa n aLia said...

sedapnye.. amplang original tak salut ape2.. sedap jugak tau..

Cik Mizah said...

hehe..cam best je

ctk said...

wah...makan makanan org sabah gituu :D

IntaNBerliaN said...

amplang... cekedis camne ni ek.. xter imagine pulak.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...